Bilbombe Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 lurer på om dette er er bra alternativ http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=62986 istedet for sony dcr-hc96e. fordi jeg skal ha hjelmkamera så blir det også litt redigering...og åssen vil ikke minst kvaliteten bli på et hdd kamera være i forhold til et dv-kamera?
Black Star Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Dette er vel neppe et HDD kamera. Virker på meg mer som et minnekortkamera. I tillegg er det jo Samsung som kommer nederst i samtlige videokameratester. Men det er nok mindre og lettere enn et mini-DV kamera. HDD er uansett ikke foretrukket fremfor DV, verken bildekvalitetsmessig eller for redigering.
Bilbombe Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 Dette er vel neppe et HDD kamera. Virker på meg mer som et minnekortkamera. I tillegg er det jo Samsung som kommer nederst i samtlige videokameratester. Men det er nok mindre og lettere enn et mini-DV kamera. HDD er uansett ikke foretrukket fremfor DV, verken bildekvalitetsmessig eller for redigering. 7777454[/snapback] det la jeg merke til jeg og nå ja...da driter jeg i det kameraet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå