Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, lol :p

Og dagens korte;

Faen at UGA tapte mot cocks i dag... Så jævlig unødvendig, og nå er jeg 95% at vi ikke har sjans på BCS... Faen og. JA til playoff i NCAA også!

Skrevet

For å si det sånn; Hokies har ikke akkurat imponert de første to ukene :p Det å tape mot James Madison hjemme må vel sies å være en katastrofe, mildt sagt.

Skrevet (endret)

Slik er det hvert eneste år. De blir så himla cocky mot et eller annet dritlag og går rett på trynet.

Og ja, det er en stor katastrofe. James Madison er ikke en gang ranket topp 25 så vidt jeg vet.

Endret av Attityd
Skrevet

Ja det er det ingen tvil om.

Skrev til Slettemark på Twitter at de måtte variere litt. Fikk svar at jeg måtte komme med noen spørsmål, og det gjorde jeg. Fikk svar på Twitter... *facepalm*

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fuck, der ble det tap. Imponert over Vick idag.

Skrevet

Vick imponerte meg og! Spennende å se om han vil ta sjansen han får nå som Kolb er ute et par kamper. Kanskje Eagles endrer depth charten? Jeg liker quarterbacken Vick, og han har blitt utrolig god til å passe også. Herlig å se på!

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Gleder meg, go COWBOYS!

Go Cowboys!

Skrevet

JAAAAAAAAAAA Cardinals. Rått deilig etter mye frem og tilbake. Dessverre var det mye varierende spill. Lover ikke bra. Anderson med mye dårlige kast, og Hightower med en for mye fumble. Men uansett deilig med seier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...