Muppet88 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hei hei Jeg har nettop innstalert microsoft flightsimulator 2004 jeg kommer meg inn i spillet men maskinen slår seg av etter en noen sekunder... Noen som kan hjelpe meg?? mvh tormod.... Takker for alle svar.. Endret 21. januar 2007 av tormod1988
-sparks- Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 (endret) har du oppdatert skjermkortdriverne og patchet opp spillet? http://www.microsoft.com/games/flightsimulator/downloads.asp Endret 21. januar 2007 av -sparks-
KayAU Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Siste eg hadde ein slik feil (maskina slår seg plutseleg av i enkelte spel, men ikkje i andre), var det på grunn av straumforsyninga. Dersom den ikkje leverar rett spenning kan du få dei snodigaste feil. Hadde problemet i månadsvis, utan at eg forstod kva det var som gjorde det. Kay
Muppet88 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Jeg innstalerte en patch til spillet, da ble det i orden.. Takker for alle svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå