Proxes Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hei, Jeg har lenge lett etter et galleri på nettet, men jeg kan lite og ingenting om PHP, CSS og alt det der. Jeg kunne tenkt meg noe som Photobucket, hvor du laster opp bilder selv, administrerer dine egne kataloger osv.. Vil gjerne at det er litt mer stilfullt enn Photobucket, da galleriet vil bli besøkt ofte. Kan noen hjelpe meg?
LostOblivion Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Tenker du på konsultering eller tips til andre slike programmer?
Proxes Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Tenker du på konsultering eller tips til andre slike programmer? 7770368[/snapback] Tenkte på andre slike websider..Som man selv kan redigere layout etc..
LostOblivion Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Ok. Da veit jeg ikke. =( Du kan jo prøve deg på FrontPage. =)
Equerm Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Du kan jo bruke noe som Picasa sitt webgalleri? http://picasa.google.com Du bare lager til bilder i picasa og velger "upload to web" eller noe slikt, så får du et webgalleri med google
Vindstille Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Evt. kan du bruke Picasa og eksporter til html, og så laste hele mappen opp på en webhost med FTP. Ganske enkelt det også, og faktisk mer stilfullt syns jeg i hvert fall.
Equerm Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Evt. kan du bruke Picasa og eksporter til html, og så laste hele mappen opp på en webhost med FTP. Ganske enkelt det også, og faktisk mer stilfullt syns jeg i hvert fall. 7793192[/snapback] Blir vel verre å redigere bilder og slikt da? Eller kan du gjøre dette via Picasa? Regner med at HTML koden du får ikke er spesielt hyggelig å redigere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå