Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan noen komme forbi min hindring?


Anbefalte innlegg

Jobber forsatt med den siden. jeg fant ingen userfile på apache serveren din. Mistenker at du ikke har noen userfile Laaknor? hva er eneste mulighet for å komme inn på siden? kanskje jeg må kræsje systemet ditt og endre litt på oppsettet? jeg ser dette som en mulighet hvis du ikke har noen userfile i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-29 21:21, skrev Divxdude:

Jobber forsatt med den siden. jeg fant ingen userfile på apache serveren din. Mistenker at du ikke har noen userfile Laaknor? hva er eneste mulighet for å komme inn på siden? kanskje jeg må kræsje systemet ditt og endre litt på oppsettet? jeg ser dette som en mulighet hvis du ikke har noen userfile i det hele tatt!


 

Det tok *driiiiit* lenge før du oppdaga det!

 

 

Hele oppgaven var at du skulle lese den informasjonen du fikk oppgitt, og finne ut hva den betydde! Det eksister ingen brukere, og det var det jeg ville du skulle finne ut! Eneste måten å hacke på er å RTFM !

 

 

Er så mange som har sett det på forumet her, som bare har sagt LOL; du leser ikke det du får oppgitt engang!

 

 

Da anser jeg den hacker-compoen for avsluttet; for Divxdude har funnet løsningen; det er ikke mulig! (nei, det finnes ingen bakveier i apache [kjente bakveier i hvertfall], eller andre deler av systemet som du kan benytte, for systemet er up2date).

 

 

Legger ned siden nå; Henriko^ blir sur over alt linjeforbruket :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-30 00:41, skrev laaknor:

Da anser jeg den hacker-compoen for avsluttet; for Divxdude har funnet løsningen;


 

:grin: Gratulerer Divxdude, men greier du arvjakob sin side da? Bør være enklere i og med at han har satt opp brukere.

 

Sveinl.

 

_________________

Mine hardwarespesifikasjoner

 

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-11-30 08:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-30 08:35, skrev Sveinl:

Quote:


Den 2002-11-30 00:41, skrev laaknor:

Da anser jeg den hacker-compoen for avsluttet; for Divxdude har funnet løsningen;


 

:D

Gratulerer Divxdude, men greier du arvjakob sin side da? Bør være enklere i og med at han har satt opp brukere.

 

Sveinl.

 

_________________

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-11-30 08:36 ]</font>

 

Jeg jobber med saken!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-30 16:10, skrev kaka13:

herregud, få dere et liv.. eller hack dere inn på noen andres sider som IKKE er lovlig.. da kan du få LITT ut av det i hvertfall... herregud... herregud...

Ha en fin dag alle sammen! nå skal jeg ut :smile:



 

Få et liv: Nei, det er ikke noe morsomt i det

 

Sider som ikke er lovlig...... Det er ulovlig..... Det gjør man ikke hvis man ikke har lyst til å få PCen inn til onkel politi......

Lenke til kommentar

Det må da være myyye bedre å få LOV til å hacke seg inn på en side! Skikkelige hackere bryter seg inn på siden for å informere om eier om at sikkerheten på siden din suger.

 

Tror faktisk ingen klarer å hacke siden min jeg. Begynner jo å lure pga den tikker og går ennå! Er det hele tatt noen som gidder å prøve?

 

Tror ikke det er såå mange som har kunnskap om å hacke siden min. Tror det er der problemet ligger!

 

for dem som prøver: STÅ PÅ! (det skjer en hel del i loggene...)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-01 16:16, skrev arvjakob:

Det må da være myyye bedre å få LOV til å hacke seg inn på en side! Skikkelige hackere bryter seg inn på siden for å informere om eier om at sikkerheten på siden din suger.


Tror faktisk ingen klarer å hacke siden min jeg. Begynner jo å lure pga den tikker og går ennå! Er det hele tatt noen som gidder å prøve?


Tror ikke det er såå mange som har kunnskap om å hacke siden min. Tror det er der problemet ligger!


for dem som prøver: STÅ PÅ! (det skjer en hel del i loggene...)



 

Hadde jeg ikke vært så trøtt, skulle jeg orka.... *vært på LAN hele helga, og ikke sovet *noe* mellom fredag og søndag, p.g.a. en tulling som hadde det moro med å plage folka som sov.....*

Lenke til kommentar

Har sansen for at du gadd å sette opp en server på egen linje som du tillater andre å hacke seg inn på :smile: Tror det kan være lærerikt. Må nesten prøve meg på den boksen i løpet av de nærmeste dagene, enda jeg ikke kan noe om IIS.

 

Vurderer selv å sette opp en server som andre kan plage, men den eneste maskina jeg har til overs er en 486 med 450MB disk. En windows-basert server blir da lite aktuelt. Kanskje en middels sikret FreeBSD-boks med Apache, vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...