aspic Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Om man har vært til frisøren og synes at denne frisyren ble dårlig, kan man da "reklamere" for så å kreve ny klipp/pengene tilbake? Ser for meg at frisører har en egen policy på dette siden det er et litt spessielt eksempel? Er bare noe jeg har lurt på i lengre tid..
Andreas-J Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Min mor driver frisørsalong og om noen kommer tilbake og sier de ikke er fornøyd så tilbyr hun de en ny klipp etter hva jeg vet. Mer er ikke sikkert det er sånn over alt.
Nemi2003 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 De fleste frisører opererer med "reklamasjon", som nevnt over her, at man kan få en ny klipp gratis.
kverna Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Si nå for guds skyld ifra mens du sitter der at "dette ble ikke mye bra, lim på håret mitt igjen er du snill".
gorber Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Klage på en person med saks i hånden? "Snipp-snipp, der gikk øret gitt."
Balsfjord Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har klagd på en frisør som klippet håret mitt skeivt en gang. Fikk tilbud om en ny klipp, men neitakk, hvilken garanti hadde jeg for at det ville bli bedre den nesten gangen? Man burde heller få en kompensasjon i form av pengene tilbake pluss gratis produkter.
ugotabanana Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Om man har vært til frisøren og synes at denne frisyren ble dårlig, kan man da "reklamere" for så å kreve ny klipp/pengene tilbake? Ser for meg at frisører har en egen policy på dette siden det er et litt spessielt eksempel? Er bare noe jeg har lurt på i lengre tid.. 7761793[/snapback] Jeg vet om flere frisører som tilbyr gratis klipp om en kunde kommer tilbake og ikke er fornøyd. Etter hva jeg vet er dette ganske normalt. Endret 2. februar 2007 av brutti
Hjertevarm Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har en gang mistet hårlokker ved striping som kokte, og fått fire behandlinger med hårkurer og diverse "til trøst". Men jeg har også ved ett tilfelle sagt ifra at jeg ikke ble fornøyd med klippen. Jeg syntes selv jeg så ut som en i "Grottemannen". Da fikk jeg ny klipp. Det er en tjenste som alt annet, og du betaler for et produkt. Du har full rett til å få ny klipp hvis du sier ifra innen rimlig tid. Jeg vil tro en-to dager er rimlig tid for en klipp. Men det er lurt å se en ekstra gang i speilet før man går fra frisøren. Si ifra om det er for langt, skjevt, ujevnt eller ikke som du hadde forespeilet deg. Så får du det ordnet med en gang. ....Nei, jeg håper ingen mister øret av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå