Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo litt klassisk at brann tar en borteseier i dag når avisene slår opp at de er dårligst i europa. Tar meg en kald øl og analyserer mlb mens jeg ser kampen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Livespill på Betsson, Brannkampen. 2.82 på Brannseier, og 2.90 på handicap Brann +1. Hvem regner ut dette her? :p

EDIT: "Innsats strøket. Gal odds". Kan de gjøre sånt?

Endret av moby_duck
Skrevet

Samma kan utrykk man bruker, så lenge det ikkje er kr!

Nei, for de fleste vet hva 1 laken er. Lite smart å prøve å finne en omvei rundt unit's bruken bare så man kan få vist hvor mye en satser. Du brukte units på det andre bettet ditt, så hvorfor ikke på det du skriver "laken" på?

Skrevet

Har dårlig erfaring med slike sesong bets.

Mye kan skje i løpet av en sesong. Hadde f.eks Inter top 3 denne sesongen, den ble fullstendig ødelagt av skader :)

Skrevet (endret)

Nesten takket være Moyes at de har klart seg så bra. Nå er han borte, og hva vis de mister Fellaini og Baines

Synes ikke 1,25 er så bra

Endret av MKej
  • Liker 1
Skrevet

Om Fellaini og Baines blir solgt (noe det ikke er spesielle tegn til ennå), får de nok greit betalt for de også.

Og at de klarer å holde seg på øverste del av tabellen uansett, er iallefall jeg overbevist om.

Skrevet

Ser ingen tips, så hvorfor poste? Og 1.48 på Bayern, blir LITT i småligste laget.

1,48 er veldig bra med tanke på at barca stiller med mange fra andrelaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...