Gå til innhold

Ny lcd skjerm til 2000-2500kr


Migr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei har lyst på en ny skjerm. En 19lcd eller større!

Skal kjøpe det i dag så trenger hjelp fort! :p

7755578[/snapback]

 

hehe du må jo vite litt mer enn det der da ;) Hva skal du bruke den til? skal du ha widescreen etc? Skal du ha widescreen i denne prisklassen så blir LG L204WT anbefalt av mange her, men denne har også sine ulemper. Selv fant jeg ut at widescreen ikke var noe spesielt gunstig for min bruk, med unntak for når jeg skal se film/serier i dette formatet. Skrivebordet blir seende ryddigere ut, men oppløsningen egner seg egentlig ikke til det jeg bruker PCen mest til. Blir masse "tomrom" på hver side av skjermen når man feks åpner internettsider eller dokumenter. En 20" widescreen blir cirka like høy som en standard 17".

 

Valget for min del falt på Samsung 19" Syncmaster 940N TCO-03

1280x1024, VGA, 700:1, 8ms, til 1995,- på komplett. Denne skjermen er lettere og bedre lysinnstillinger enn forgjengeren 920N.

Lenke til kommentar

Jeg motok min SyncMaster 940BW i går og har vert kjempefornøyd med den. For min del passet det yppelig med widescreen så det var den jeg endte opp på, jeg føler at skjermen virker mye større en den egentlig er når jeg sitter foran den, den har bra farger, sen pen ut og ganske god respons tid (4ms) , men nå vet jeg lite om hviken behov du har osv, men anbefaler Samsung vertfall !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...