Gå til innhold

ASUS A7v333 gode muligheter?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet at denne hardwaren men nå er det sånn jeg ikke har ræva full av penger :p

 

Men over til emnet :

 

Jeg har et Asus A7v333 med AMD Athlon 1800+ Lurer på om dette kan nå 2ghz med ikke ekstrem kjøling og voltmodding og lignende? Det jeg vet er at jeg må bytte kjøler får nå ligger jeg vel på idle rundt 55 - 60celcius. Men noen som har hatt dette opsettet og vet om det er mulig??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg vet at denne hardwaren men nå er det sånn jeg ikke har ræva full av penger :p

 

Men over til emnet :

 

Jeg har et Asus A7v333 med AMD Athlon 1800+ Lurer på om dette kan nå 2ghz med ikke ekstrem kjøling og voltmodding og lignende? Det jeg vet er at jeg må bytte kjøler får nå ligger jeg vel på idle rundt 55 - 60celcius. Men noen som har hatt dette opsettet og vet om det er mulig??

7753266[/snapback]

 

Tror du klarer 1900 mhz med vanlig kjøling. Jeg greide rundt 190 x 10,5 med min... xp 1800+/1900mhz med 1.65 volt er fult mulig.. alt avhengig av stepping og kjøling. :w00t:

 

Den var opplåst. Eg har heller ikkje ræva full av pengar og har derfor også ei gamal xp maskin.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...