Gå til innhold

Profession for mage lvl 16


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt i ca 3 uker, og er nå level 16. Jeg valgte tailoring og alchemy som profession og hadde bare 1/75 i begge. Har ikke fått utviklet det mer. Jeg tenkte at tailoring ville være bra for å lage meg bedre armor, g alchemy til magi, men det er tydeligvis ikke bare slik det fungerer. Skal jeg få noe ut av alchemy'en burde jeg hatt herbalism i tillegg, men da må jeg gi opp tailoring...

 

Noen tips? Jeg har heler ikke klart å finne noen som kan trene meg i tailoring, da han i Duncan's Textiles ikke gir meg noen alternativer når jeg snakker med han.

Jeg har ennå ikke forsøkt å lage noe, har linnen cloth, thread og hadde et par patterns, men de tror jeg at jeg kanskje har solgt ved en feiltakelse.....

 

Hjelp...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må velge om du vil ha Tailoring eller Alchemy. Alternativene er Tailoring og et sideproffesion (Gjerne Herbalism, selv om enchanting er det vanligste) eller Alchemy og Herbalism. Du kan ha Tailoring/Alchemy om du har nok penger til å kjøpe blomster, men det høres ikke sånn ut.

 

Alchemy er fint da potions hjelper med å holde deg i live, armouren fra tailoring er vel verdt det, så du må velge.

 

Warlocken min var Tailoring/Herbalism, og min nyrollede mage er Mining/Engineering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...