Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har jeg fått et ødelagt word-dokument?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke som jeg vet om du får prøve med andre "lesere" hvis du vet om noen.. :(

7757556[/snapback]

 

du kan jo prøve damn NFO viewer ellers kan det vere at filen rett og slett er skadet ...det kan komme av gamle hardisker somsnart stryker med, eller noe virsu/spyware som har skadet filen

Lenke til kommentar

Getdata deler ut flere programmer for å reparere ødelagte filer, blant annet for Word og Excel. Programmet skal la deg hente ut innholde i filer med en rekke typer feil og lagre innholdet til en ny fil. Word Repair støtter filer laget i Microsoft Word 6.0, 95, 97, 2000, XP, and 2003 for Windows. Lenken under til Getdata servere også Excelrepair.

http://php.digi.no/phpf/prog_r.php?id=1216

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på at det kan hende det har noe med harddisken å gjøre ja. Det hender ofte at harddisken "kobler seg ut" ved et par dunk her og der, og nekter så å starte opp windows. Et par dunk her og der fikser problemet. Har ikke merket noe til problemet når jeg først er kommet inn i windows, men det er jo mulig at det har vært noe kluss der...

 

Getdata deler ut flere programmer for å reparere ødelagte filer, blant annet for Word og Excel.

Prøvde programmet men det viste ingen tekst da jeg åpnet filen. :hmm:

Prøvde så med en uskadet fil og det åpnet den helt fint (uformattert).

 

Åpnet dokumenter her, og ser ingen tekst som er uleselig.

Ser heller ut som at det er ett html-dokument.

Lagret det på nytt som dec, og legger det ved her.

7760878[/snapback]

 

Det ser at det er kommet med en del info om formatteringen av dokumentet som jeg ikke kunne se, men selve teksten mangler det mye av. Dessuten står det noe tekst flere ganger, noe som heller ikke var opprinnelig. Ser ut som om leseren din fjerner tegnene den ikke klarer å lese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...