Gå til innhold

Fiskeplass? Leter etter paradiset :D


Anbefalte innlegg

Jeg og noen kamerater leter desperat etter en skikkeli bra fiskeplass med mye ørret, brukbart lett å komme til, og lite folk :!:

 

Helst på østlandet.

 

Har planer om å bygge hytte/grillhytte, eller litt proff utgave av gapahuk,

Men leter fortsatt etter stedet, når det var oppskriften på stedet som ikke finnes :cry:

 

Noen som vet om et sted? Vet om et par plasser, men såklart feilen blir at det er alt for mye folk, og for lite vann.

 

Hjelp! :dribble:

post-119829-1169065472_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk er det nesten en regel som sier at man ikke forteller andre om gode fiskeplasser. Eg har flere fiskeplasser som eg kun forteller til familie eller folk eg kjenner dog eg snakker om ørett eller sjøørret plasser. Når det gjelder gode plasser i sjøen eller vanlig saltvannsfisk så har eg ingen problemer med å røpe om gode steder men ørret/sjøørret steder holder eg for meg selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er ikke alltid like lurt å spre rundt seg om gode fiskevann, ihvertfall ikke ferskvann. Så snart folk finner ut at det går mye storfisk i vannet, tar det ikke lange tiden før vannet blir tømt av idioter med garn og oter. Garn og oter er ICKE sportsfiske! Jeg holder mine godvann for meg selv, og sprer ikke noe til allmennheten. Dette er for å bevare de få gjenværende perlene. Skal folk finne godvann må de gjøre en innsats og lete selv.

Lenke til kommentar
Det jeg mente med at jeg ikke visste om noen bra:P Å spørre andre om gode ferskvannsfiskeplasser blir bare helt feil. Er jo en grunn til at man ikke røper det.

7804148[/snapback]

 

 

Håper jo på å finne noen som vet om en bra plass, som kan kanskje også kan være med på å bygge ei turhytte, med bålplass/peis/ovn osv til felles bruk.

 

Men samme det :p er jo lov å spørre

Lenke til kommentar
Det jeg mente med at jeg ikke visste om noen bra:P Å spørre andre om gode ferskvannsfiskeplasser blir bare helt feil. Er jo en grunn til at man ikke røper det.

7804148[/snapback]

 

 

Håper jo på å finne noen som vet om en bra plass, som kan kanskje også kan være med på å bygge ei turhytte, med bålplass/peis/ovn osv til felles bruk.

 

Men samme det :p er jo lov å spørre

7804325[/snapback]

Å sette opp gapahuk ved et bra fiskevann så man er sikker på at folk finner plassen og fisker den tom? :p

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Det jeg mente med at jeg ikke visste om noen bra:P Å spørre andre om gode ferskvannsfiskeplasser blir bare helt feil. Er jo en grunn til at man ikke røper det.

7804148[/snapback]

 

 

Håper jo på å finne noen som vet om en bra plass, som kan kanskje også kan være med på å bygge ei turhytte, med bålplass/peis/ovn osv til felles bruk.

 

Men samme det :p er jo lov å spørre

7804325[/snapback]

 

Hvorfor ønsker du å sette opp hytte ved et godt vann? Størrelsen på fisken i et vann endrer seg over tid. Et vann som er bra i dag er ikke nødvendigvis bra om 5 eller 10 år.

 

Telt/lavvu er tingen :thumbup:

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Det jeg mente med at jeg ikke visste om noen bra:P Å spørre andre om gode ferskvannsfiskeplasser blir bare helt feil. Er jo en grunn til at man ikke røper det.

7804148[/snapback]

 

 

Håper jo på å finne noen som vet om en bra plass, som kan kanskje også kan være med på å bygge ei turhytte, med bålplass/peis/ovn osv til felles bruk.

 

Men samme det :p er jo lov å spørre

7804325[/snapback]

 

Hvorfor ønsker du å sette opp hytte ved et godt vann? Størrelsen på fisken i et vann endrer seg over tid. Et vann som er bra i dag er ikke nødvendigvis bra om 5 eller 10 år.

 

Telt/lavvu er tingen :thumbup:

7829385[/snapback]

 

riktig! bra sagt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...