spader111 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Å jo, jeg har satt i ekstra strøm til skjermkortet. Får fortsatt feilmeldingen slik at datamaskinen henger seg og jeg må starte på nytt. DA fungere nemlig alt som det skal, etter restart altså. Jeg har et Asrock vista775 hk med core2duo og et club3d geforce 7600 gs. Noen som har noe forslag? På forhånd takk!
H80 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har du noen grunn til å tro at skjermkortet får nok strøm da? Hva slags strømforsyning har du?
lockdog Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Påse at kortet har en egen 12V-linje alene, og at strømforsyningen klarer å levere 20A til den.
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Å jo, jeg har satt i ekstra strøm til skjermkortet. Får fortsatt feilmeldingen slik at datamaskinen henger seg og jeg må starte på nytt. DA fungere nemlig alt som det skal, etter restart altså. Jeg har et Asrock vista775 hk med core2duo og et club3d geforce 7600 gs. Noen som har noe forslag? På forhånd takk! 7745333[/snapback] Kan det vøre noe gale med skjermkortet ditt? Helt sikker på at det faktsik får nok strøm? Kan jo også være at det er noe gale med hovedkortet. Er ikke sikker, men du kan prøve å snakke med forhandleren der du kjøpte delene
spader111 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 (endret) Har du noen grunn til å tro at skjermkortet får nok strøm da? Hva slags strømforsyning har du? 7745348[/snapback] Jeg har koblet til 12v, og jeg vet at skjermkortet er i orden. Har prøvd det på en annen pc. Det kan ikke være noen innstilinger i bios siden alt er "normalt" etter restart? Veldig irriterende å måtte starte pcen 2 ganger! Har foresten 650w psu. Endret 18. januar 2007 av spader111
Elanee Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Har du noen grunn til å tro at skjermkortet får nok strøm da? Hva slags strømforsyning har du? 7745348[/snapback] Jeg har koblet til 12v, og jeg vet at skjermkortet er i orden. Har prøvd det på en annen pc. Det kan ikke være noen innstilinger i bios siden alt er "normalt" etter restart? Veldig irriterende å måtte starte pcen 2 ganger! Har foresten 650w psu. 7753553[/snapback] min bios funket ikke som den skulle når jeg kjøpte hk mitt jeg stresset en stund for å fikse det ... da var det slik at kortet ikke startet på første forsøk men på andre ..jeg prøvde å flashe biosen til nyer versjon men da ble det mere kød så jeg prøvde å restore biosen fra hk cden der ligger orginalen av bios ... da funket alt for meg ... kan vere at bios ikke er helt som den skal ut fra produsenten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå