Lakus Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg tok Component kabelen som fulgte med Premium pakken av X360, dyttet de tre "component-pluggene" inn i TV'en, og den røde og hvite fra de tre "vanlige pluggene" inn i anlegget. Lyd i alle høytalerene hvertfall
FJERNET111 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg tok Component kabelen som fulgte med Premium pakken av X360, dyttet de tre "component-pluggene" inn i TV'en, og den røde og hvite fra de tre "vanlige pluggene" inn i anlegget. Lyd i alle høytalerene hvertfall 7822839[/snapback] Joda, men det er ikke surround lyd, det er ganske stor forskjell i mine ører i hvert fall. Kjøp deg en optisk kabel og plugg den i anlegget så får du skikkelig surround.
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Yess'ir! Har planer om det men har bare ikke orket enda
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har nå finni fram en slik ein kabel. Men når jeg nå spiller på min fine X360 så synes jeg det blir for mye lyd "foran" og hører jo nesten ikke det som er "bak". Hvis noen f,eks står 10meter unna, bak meg i gears of War og skyter, er det såvidt jeg hører det pga al andre lyden forifra!??
Zappza Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Da må du stille opp lyden i bak høytalerene. Aner ikke åssen man gjør det på ditt annlegg da. Hvilket anlegg har du? Har ingenting med Xboxen å gjøre
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har bare noe Daewoo "alt i en pakke med DVD spiller som forsterker "
hmz Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hvilket anlegg er det du har trådstarter, sånn btw? Hvordan ble lyden? Går ut i fra at du fikk det til?
Gastaa Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Hvilket anlegg er det du har trådstarter, sånn btw? Hvordan ble lyden? Går ut i fra at du fikk det til? 7837076[/snapback] Er ikke sikker, men har noe àla det Lakuspakus snakker om. Jeg har en billigpakke med DVD-spiller som forsterker kjøpt billig på Smart Club.. Kjøpte den optiske fiberkabelen jeg har vist bilde av tidligere, og koblet den inn i X360 og "forsterkeren".. Funker helt fett, og lyden er glatt som en barnerumpe Det eneste negative er at surroundlyden går i "dvale". Hvis jeg ikke rører noen knapper på X360 kontrolleren et par sekunder, så skrur surroundlyden seg av. Den kommer tilbake et sekund etter, men uansett, irriterende...
marius90 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) glem det, så at du hadde fått svar. Endret 31. januar 2007 av marius90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå