zolpetre Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Sliter med et problem når det gjelder Steam. Prøver å logge inn, men det går ikke. Kommer opp en error melding der det står følgende: "Could not connect to Steam network. This chould be due to a problem with your Internet connection, or with the Steam network" Hva kan jeg gjøre? Internett funker jo helt fint utenom. Prøvde også å logge meg inn på en annen datamaskin på samme nettverk, funket helt fint, kom inn med en gang uten problemer. Rart! Her er feil meldingen:
vStyle Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Steam kan være bitchy noen ganger. Prøv å restart PC'en, eller slett og last ned steam på nytt hvis det ikke funker. Hadde et par slike problemer før, utrolig hva en restart av maskinen kan gjøre
zolpetre Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Steam kan være bitchy noen ganger. Prøv å restart PC'en, eller slett og last ned steam på nytt hvis det ikke funker. Hadde et par slike problemer før, utrolig hva en restart av maskinen kan gjøre 7742897[/snapback] Restartet PC'en og prøvde å logge på, men gikk ikke. Etter det lasta jeg ned Steam på nytt, og testa igjen, men funka ikke da heller...? Noen andre ideer om hva det kan vere? I tilfelle hva jeg kan gjøre?
AiKi Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg ser du har Norton (om jeg ikke tar feil). Jeg ville slått av hele Norton og alt av brannmurer i en veldig kort stund, og sjekket om det påvirker Steam. Kobler Steam til på vanlig måte, gå inn på innstillingene til Norton og slå på nettilgang for programmet.
Mr. Fiskum Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Prøv og slett ClientRegisry.blob i steam fila di..
Mr. Fiskum Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) dobbelpost* Endret 17. januar 2007 av M.F.
zolpetre Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 (endret) Jeg ser du har Norton (om jeg ikke tar feil). Jeg ville slått av hele Norton og alt av brannmurer i en veldig kort stund, og sjekket om det påvirker Steam.Kobler Steam til på vanlig måte, gå inn på innstillingene til Norton og slå på nettilgang for programmet. 7744530[/snapback] Slo av Norton og testa å koble til Steam, men ser ikke ut som det hadde noen effekt. Gikk ikke å koble til nå heller! Endret 17. januar 2007 av zolpetre
zolpetre Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Prøv og slett ClientRegisry.blob i steam fila di.. 7744532[/snapback] Slettet "ClientRegisry.blob" , så trykket jeg på steam, og da kom "ClientRegisry.blob" tilbake, og steam begynte og update! Slik:
IndR Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Clientregistry.blob filen kommer tilbake hver gang du starter steam på nytt...
zolpetre Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Clientregistry.blob filen kommer tilbake hver gang du starter steam på nytt... 7748111[/snapback] Åja! So jeg starter steam, sletter Clientregistry.blob filenm, også prøver jeg å logge på?
zolpetre Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 ja, skulle mene det gikk 7749618[/snapback] Nei, går ikke kan det ha noe med noen porter å gjøre? At jeg må opne noen, eller hva som helst?
kjetilm Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Prøv med et fullstendig virus søk på diskene.. men jeg skulle også mene at det gikk med å slette "Clientregistry.blob" Å åpne porter trenger du ikke.. det må du gjøre viss du f. eks vil lage en server Edit: endret Endret 19. januar 2007 av kjetilm
zolpetre Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Prøv med et fullstendig virus søk på diskene.. men jeg skulle også mene at det gikk med å slette "Clientregistry.blob" Å åpne porter trenger du ikke.. det må du gjøre viss du f. eks vil lage en server Edit: endret 7756695[/snapback] Ok, skal prøve det;) ja, det går å slette "Clientregistry.blob", men den kommer bare tilbake når jeg starter steam. Trykker på steam, "Clientregistry.blob" kommer tilbake og steam starter å oppdatere..
kjetilm Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Etter meg skulle det ha blitt men.. vet ikke noe mere
zolpetre Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Etter meg skulle det ha blitt men.. vet ikke noe mere 7757796[/snapback] Oki;) Men takk for at du prøvde;)
zolpetre Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 (endret) Nei, det ser nok ikke ut som jeg får brukt steam'en min noe mere.. Finner ikke ut av hva problemet er... Endret 21. januar 2007 av zolpetre
NothinDoin™ Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Det er sikkert noe fucka med steam server'ene!
zolpetre Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 Det er sikkert noe fucka med steam server'ene! 7782182[/snapback] ja, kanskje. men broren min har en datamaskin på samme nettverk, og han bruker steam rett som det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå