Gå til innhold

Netshop! vare klage


Anbefalte innlegg

jeg sendte inn for 2 og halv måned siden en bærbar dvd brenner inn til Netshop for reperasjon, da den en dag ikke funket. I mellom tiden har jeg ringt og sent en mail for å få en oppdatering. Første gangen de svarte var at de ventet vist på ny dvd brenner. ved de andre gangene de svarte så skulle de vist spørre teknikerne og gi meg en oppdatering via tlf eller mail hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har også sent en mail angående varen og fikk vel nærmest samme beskjeden om at de skulle spørre de på reperasjons avdelingen. Sist uke ringte jeg en gang til for å sjekke på nytt igjen. Da skulle jeg vist snakke direkte med reperasjons avdelingen, men ved dårlig batteri så slo mobilen min seg av. etter det har jeg ikke lenger orket å ringe dem igjen. :(

 

Jeg føler det har gått så lenge med reperasjonstiden at jeg føler at varen og meg selv har blitt glemt bort. :cry:

 

Jeg henvender meg nå til dere HW forum brukere som har kanskje opplevd noe lignende og kanskje kan foreslå hva jeg kan gjøre videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...