Gå til innhold

Epson CX6400 i nettverk, kan jeg få skannet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kjenner ikke til Epson sine printere , dessverre, men det er da ganske vanlig at det følger med programvare som må installeres for å utnytte skriveren fult ut.

 

så må man også sørge for at skriveren har 2-veis forbindelse med pcen ( laptopen din). det må muligens stiles inn i bios.

 

og så må du sikker stille inn ett eller anent på begge laptopene slik at denene sender til den andre

 

hvis du forteller hvordan laptopene og printeren er koblet sammen så får du mere hjelp.

Lenke til kommentar
jeg  kjenner ikke til  Epson sine  printere , dessverre, men det  er  da ganske  vanlig  at det følger  med  programvare som må installeres for  å utnytte  skriveren fult ut.

 

så må man også sørge for at skriveren har  2-veis forbindelse  med  pcen ( laptopen  din). det må muligens  stiles inn i bios.

 

og  så må du sikker stille  inn ett eller  anent på  begge laptopene slik at  denene  sender  til den  andre

 

hvis du forteller hvordan laptopene og  printeren  er koblet sammen så får du mere hjelp.

7745531[/snapback]

 

Laptopen som er koblet til skriveren er koblet i USB porten på denne pcn, jeg har da gått inn på skrivere og valgt deling på denne, jeg får skrevet ut fra annen pc på nettverket, men får ikke scannet dokumenter.

Lenke til kommentar

jeg har aldri selv hatt noen scanner ( er derfor på tynn is her ) men jeg går ut fra at du har lagt inn et eget program til dette bruket.

 

slik jeg har forstått dette så kan man scanne kun til en pc selv om det er flere som er koblet sammen og det er ikke sikker du kan scanne til andre maskiner en den som er direkte tilkoblet .

 

får du scanet til den lokale pcen - den som er tilkoblet skriveren ?

 

kanskje du også må dele scanner .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...