Gå til innhold

Folkehøyskole: gateway college - erfaringer?


thrice

Anbefalte innlegg

Driver å ser litt på hva jeg kan ta meg til neste år for avvekslingens skyld, og kom over dette:

http://gatewaycollage.skryt.no/forside/bal...ktisk_semester/

 

Har lyst til å surfe og drive med vannting generelt, og dette så jo artig ut.

Så jeg lurte på om noen av dere vet litt om akkurat denne plassen, eller andre anbefalinger å komme med?

Setter stor pris på svar! Kjipern og brenne av mange tusen på noe som ikke er så bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver å ser litt på hva jeg kan ta meg til neste år for avvekslingens skyld, og kom over dette:

http://gatewaycollage.skryt.no/forside/bal...ktisk_semester/

 

Har lyst til å surfe og drive med vannting generelt, og dette så jo artig ut.

Så jeg lurte på om noen av dere vet litt om akkurat denne plassen, eller andre anbefalinger å komme med?

Setter stor pris på svar! Kjipern og brenne av mange tusen på noe som ikke er så bra.

7736761[/snapback]

 

Jeg har tatt 30sp Fransk II med kunsthistorie i Paris høsten-06 med gateway college, og det var ikke så verst :) Det er forholdsvis enkle poeng, og jeg tror dette gjelder litt for Gateway generelt. Mange som kommer med litt "ferie-instilling", men det er på ingen måte umulig å lære noe. Vet ikke om dette er så relevant for deg da jeg snakker om Paris, men men, jeg er fornøyd i alle fall :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bump it up :w00t:

 

Er ganske sikker på at jeg skal søke meg til California (entreprenørskap) neste år ettersom jeg ikke har peiling på hva jeg skal utdanne meg til :hmm: Og entreprenørskap kan jo komme godt med uansett...

 

Men uansett...

Før jeg bestiller hadde det vært veldig fint å høre noen erfaringer fra folk som har gått på gateway i California, eller et annet sted.

 

Så det var noen fra Bali i et annet emne... virker som det er mest populært å dra dit, noe jeg egentlig skjønner med tanke på idrett studiet deres (Hvor fett er ikke surfing??) :thumbup:

 

Richard

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ey! jeg vet ikke om du sjekka ut noen av de andre svarene mine, men jeg studerte ihvertfall idrett 1 og 2 på bali, noe som var vanvittig ålreit. Hadde også planer om å dra til Cali i høst, men det ble ikke noe av uansett. En kammerat av meg var der høsten 07 og studerte entrepenørskap(økonomi 1). Du bor på Santa Barbara 2 timer nord for sentrum av LA, undervisningen foregår ved UCSB, og det er vel omlag 110 norske studenter du går der sammen med. Kammeraten min hadde det kuleste halvåret i hele sitt liv, og ble kjent med sykt mange koselige folk.

Det virker som dette er rimelig gjennomgående for alle GC studiene.

Sjekk hjemmesida dems, eller ring kontoret. Der er det også mange hyggelige mennesker.

 

Cheers -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...