Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hei! Jeg fikk ny pc til jul, men det er ikke bra nok til å kjøre WoW på fullt enda, men på Video settings, står det "Decrease may improve performance" Men jeg setter jo grafikken ned? Hva er best uten lagg med en som har: 3.20GHz Intel Celeron 382 ram (kjøpe mer) 128MB skjermkort!?
henrik_s Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Vil anbefale deg å skru ned det meste. Skaff deg mer RAM, helst 1GB. Du bør også vurdere å kjøpe et nytt skjermkort, integrerte skjermkort har aldri vært kjent for å være gode.
Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 men det står jo "Decrease may improve performance" da blir det mer lagg? Kan noe nta et bilde hvordan jeg burde ha det?
MittParadoX Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Decrease may improve performance = senket instillinger kan forbedre spillbarheten. ellernoeidenduren Sett alt på det laveste og huk av det meste. sett screen resolution på 1024x768 lagger det fortsatt mye sett den på 800x600. dette burde hjelpe litt.
Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Ok skal teste etterpå! Hvis det er det det betyr så... Har på 1027x768 nå trur jeg :S Gjør det noe om Spell texture er på medium eller full? Synes det er litt kult med slike Spells effekter!
Yaricks Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Du må bare prøve deg frem på instillingene. Begynn med alt på lavste og sett litt og litt opp igjen! Men som sagt, du kommer definitivt til å trenge MYE mer RAM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå