Gå til innhold

Pingen bare Stiger.. Hva skjer?


Gjest Slettet-3t93k9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

MørN.

 

Jeg spiller CS:S, og før var pingen på rundt 40 normalt - rett etter sommerferien.

(Catchgamer Servere)

 

Nå er Pingen min over 150-300 på Catchgamer serverne.. EDIT:(testet det nå - lå på 170 som lavest.)

 

(PC'en min har INGEN problemer å kjøre CS:S..)

 

Hva skjer egentlig?

Hva gjør jeg for å forhindre det?

 

Takk på forhånd - JonasKs

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør først og fremst sjekke etter virus og div som kan få nettet ditt til å gå tregere. Evt. sjekke prosesser som kan ta nett. Om det ikke hjelper bør du kanskje ringe ISP'en din og be de sjekke hva som skjer med linja.

 

Har du vanlig hastighet på linja ellers? På nedlastninger osv. Muligens teste det på ITavisen.

Lenke til kommentar

Det kan være innstillingene dine i CS:S er satt feil. Forsøk å pinge en server i windows(kjør cmd.exe og skriv ping [ip-adresse]). Se om du får omtrent samme ping da.

 

Ellers er virus/trojaner den mest sannsynlige forklaringen. Last ned et program som lar deg se nettverksforbindelsene dine(jeg bruker TCPView fra SysInternals) eller bruk netstat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Det kan være innstillingene dine i CS:S er satt feil. Forsøk å pinge en server i windows(kjør cmd.exe og skriv ping [ip-adresse]). Se om du får omtrent samme ping da.

 

Ellers er virus/trojaner den mest sannsynlige forklaringen. Last ned et program som lar deg se nettverksforbindelsene dine(jeg bruker TCPView fra SysInternals) eller bruk netstat.

7738579[/snapback]

 

Vi har selvfølgelig gjordt det. Den er ustabil, kan gå fra 1-200 og så en super lagg til 1000.

 

Jeg får ikke lov å laste ned noe programmer på denne dataen (Jobb data til moren min)

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Vi har selvfølgelig gjordt det. Den er ustabil, kan gå fra 1-200 og så en super lagg til 1000.

 

Jeg får ikke lov å laste ned noe programmer på denne dataen (Jobb data til moren min)

Andre forslag?

7750077[/snapback]

 

- Trådløst nett som kødder

- Firewall eller NAT-oppsett som ikke er riktig, enten på ruteren eller software

- Har du Tele2 og Ericsson ruter? Har selv hatt problemer med denne og CS:S, dog ikke like ille som det du beskriver

 

Ikke gjør som mora di sier :)

Lenke til kommentar
Det kan være innstillingene dine i CS:S er satt feil. Forsøk å pinge en server i windows(kjør cmd.exe og skriv ping [ip-adresse]). Se om du får omtrent samme ping da.

 

Ellers er virus/trojaner den mest sannsynlige forklaringen. Last ned et program som lar deg se nettverksforbindelsene dine(jeg bruker TCPView fra SysInternals) eller bruk netstat.

7738579[/snapback]

 

Vi har selvfølgelig gjordt det. Den er ustabil, kan gå fra 1-200 og så en super lagg til 1000.

 

Jeg får ikke lov å laste ned noe programmer på denne dataen (Jobb data til moren min)

Andre forslag?

7750077[/snapback]

Last ned progrmmene hos en kompis og overfør de til moren din sin data :thumbup: .

Lenke til kommentar
Ping?? hva er det??

Hvor ser man pingen??

 

Sry er NOOB!

7766647[/snapback]

 

Latency når du spiller. For å se den på en annen måte skriver du net_graph 3 i konsollen.

 

Ping er hvor lang tid det tar før informasjonen opddatere seg på serveren til den kommer tilbake til deg.

(Sikkert noe som har en bedre forklaring, skyt meg)

Endret av Pingun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...