Gå til innhold

Bestilling av tog billeter


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal på tg i år å mangler bare tog billeter. Jeg har prøvd å bestille tog billeter med avgang 0404 og retur reise 0804. HAr vært inne på www.nsb.no for å prøve å bestille billeter, men det står at det ikke er noen avgang denne datoen. Så betyr det at det ikke går tog den 4. april eller at det er utsolgt? Eller kan det bare være en feil som har skjedd?

 

 

Vis det ikke går noe tog er det noen som vet om det vil gå en tg buss i nærheten av fauske?

 

mvh Kawshu.

Endret av Kawshu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg skal på tg i år å mangler bare tog billeter. Jeg har prøvd å bestille tog billeter med avgang 0404 og retur reise 0804. HAr vært inne på www.nsb.no for å prøve å bestille billeter, men det står at det ikke er noen avgang denne datoen. Så betyr det at det ikke går tog den 4. april eller at det er utsolgt? Eller kan det bare være en feil som har skjedd?

 

 

Vis det ikke går noe tog er det noen som vet om det vil gå en tg buss i nærheten av fauske?

 

mvh Kawshu.

7735096[/snapback]

 

kommer ann på når du prøvde, jeg fannt ut at man gan bestille biletter 90 dager før avreise, så jeg skal kjøpe ikveld

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...