mEhE` Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 tenkte å dra ned på butikken og kjøpe burning crusade.. hadde den amerikanske helversionen tidligere men vil komme over på den europiske..har 4 dager igjen av trailversionen av den europiske.. men må jeg kjøpe spillet i butikken eller kan jeg oppgradere på internett?? på den amerikanske versionen oppgraderte jeg ivertfall fra trail til fullversion via internett.. mulig med den europiske versionen også? trenger jo egentlig bare kjøpe en cd key? for og så kjøpe burning crusade og innstalere?
Dʋgɢtung Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Du må ha selve WoW-boksen med serial (for EU), eller kjøpe kun serial fra en nettside. Jeg ville selv ha kjøpt med WoW (EU) samtidig som jeg hadde handet inn TBC, da det koster drøyt 150 kroner for hele pakka.
mEhE` Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 (endret) Du må ha selve WoW-boksen med serial (for EU), eller kjøpe kun serial fra en nettside. Jeg ville selv ha kjøpt med WoW (EU) samtidig som jeg hadde handet inn TBC, da det koster drøyt 150 kroner for hele pakka. 7733760[/snapback] 150kr for wow og 300kr for burning crusade? hva koster det og få cd key? Endret 16. januar 2007 av mEhE`
Dʋgɢtung Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Ja, det vil vel komme på mellom 400 og 500 kroner totalt. Hvis du skal handle CD-key på nettet aner jeg virkelig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå