Gå til innhold

Den lengste reisen


Anbefalte innlegg

Hallo folk!

Er det noen her som kan vet hvordan/hvor jeg kan få tak i Den Lengste Reisen?

Jeg er ikke mye til dataspiller, men Det spillet hadde jeg for leenge siden, og spilte det srøyt mye, men så mistet jeg det.

Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i det, vis noen har det, og vil selge det, eller noe i den duren, så let me know :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Snakker du om  Drømmefall - Den Lengste Reisen? Eller..?

7724651[/snapback]

Han mener det første fordi Drømmefall er lett å få tak i. Forøvrig så lurer jeg på det samme, har funnet det til ganske høy pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Ja det stemmer nok. Hvor fant du det til høy pris?

7724675[/snapback]

Zailor

nytt søk ga forøvrig lovende resultater:

Spaceworld

må bare sjekke fraktkostnader!

edit: spørs om de får inn på lager mer :(

 

 

 

edit: fiksa formatering

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...