Blomyr Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Ok... Jeg har hørt mye rart og jeg er VELDIG interessert i å vite: Hvordan får man Nether Drake Mounten?! Jeg har hørt rykter om at det er det samme som en Raptor mount fra ZG. At den dropper fra en instance. MEN... JEg har nettopp fått høre at det er Nether Draken som koster 6000g... MEN Blizzard sier at Nether Draken er "Extremely Rare"... SÅ hvis noen vet kanskje eller tror. Vær snill og fortell det her, så kan vi skape litt "glede-seg-til" stemning her
Reached Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Tror det var sånn at du måtte vinne en Arena Season.
John Keats Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Du får ikke kjøpt den av en vendor hvertfall.
ahpadt Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Du må første gjøre en quest chain. Det er alt jeg vet. Ingen vet om det er noe mer etter det heller.
Blomyr Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Ok.. takk takk.. Vi få bare se da.. bare 1 da igjen nå så..
TheInfamous Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Er ihvertfall en armored Nether Drake som reward hvis man vinner en "Season" Arena. Edit: Fant ingen linker, men har lest det Endret 14. januar 2007 av Folcom
wonnim Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Members of the top Arena team will be rewarded with a Nether Drake mount each at the end of the season. There are rumors that there is a faction (much like the Wintersaber Trainers) that will allow the purchase of nether drakes; the nether drakes in Shadowmoon Valley are marked "Netherwing", implying such a reputation requirement. It has not been officially revealed whether there will be other ways to achieve Nether Drake or not. wowwiki.com
Frugy Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Om dere går inn på wow europe, går inn på media, movies og se filmen som er nummer tre på listen
EvenEleven Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 jeg har hørt at du kan bli exhalted med noen og få den...se tbc diskusjon tror jeg...kan ha misforstått eller lest feil
ahpadt Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Thorium Brotherhood virker sansynlig. 7728656[/snapback] Heller Netherwing.
Footy Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 for å få en i pvp så må du skaffe deg Rank "Gladiator" i PvP Arena. For å få det må du være best i din battlegroup, og 1 battlegroup består av 7 servere... Noen som husker hvor vansklig det vat å bli rank 14 før? Vel se for deg det og legg til at du konkurerer mot 7 andre servere i tillegg
MittParadoX Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 for å få en i pvp så må du skaffe deg Rank "Gladiator" i PvP Arena. For å få det må du være best i din battlegroup, og 1 battlegroup består av 7 servere... Noen som husker hvor vansklig det vat å bli rank 14 før? Vel se for deg det og legg til at du konkurerer mot 7 andre servere i tillegg 7732107[/snapback] hvordan er ranking systemet i de nye bg'ene a tru? er det fortsatt sånn at det er bare de som er arbeidsledige og ikke går skole som kan få gladiator slutter jeg med pvp ass. håper skills er litt mere inn i bildet nå
pretensiøselns Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Okei, ser at det er mange spekulasjoner ute å går her nå. Faktisk er det to forskjellige typer netherdrake-mounter. 1. Armored Netherdrake 2. "Vanlig" Netherdrake Tom Chilton explains the workings: 'With BC the Arena system gives rewards on par with the best you’ll find in the rest of the game. Any time we start new raids, we’ll start a new Arena season that gives us the opportunity to add a new set of Arena rewards to keep up with that. Each season lasts three months, and at the end of that, based on your position on the ladder, each person in the top team is going to receive an Epic armoured Netherdrake mount.' Kilde. Her sier Tom Chilton (Blizzard representative) at det er Armored-versjonen som er arena reward. Så, hva med den andre modellen? Jo, som ahpadt sier vil nok denne ha med faksjonen som nettopp heter Netherwing. Det finnes et fåtall quester for denne allerede, men man kan kun nå neutral på live atm. (eller var det friendly?) Håper dette fjerner litt av spekulasjonene som går rundt om kring. Endret 16. januar 2007 av eMPea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå