VikingMyte Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Apocalypse dudes er et av de teiteste navnene jeg har hørt på lenge... Ja unntatt assasins who kill Ha et morsomt latinsk navn isteden.
Feonar Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er et norsk guild ved navn Articum oppe nå, så vidt jeg vet.
genetex Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Siden vi skal ha ett skandinavisk guild, hva med: Scandinavian Leather.
kurrikill Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Har snart instalert hele tbc. Lager blood elf female lock med navn "snillepernille" add meg:D
genetex Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Jeg lager guildet i dag, jeg kommer til å kalle det Scandinavian leather (som er rett skrevet, om det ikke er det her ;P ) Om dere har så mye imot guild navnet at dere ikke joiner er det jo bare deres egen stahet som er problemet vil jeg tro =/ Vi er jo alle supre folk i guildet da, vil jeg tro
Namek Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Apocalypse dudes er et av de teiteste navnene jeg har hørt på lenge... Ja unntatt assasins who kill Ha et morsomt latinsk navn isteden. 7734330[/snapback] Æsj latinske navn er så dårlige.. En venn av meg har laget en som heter <Verus Phobos> .. Styggeste jeg vet om.. (navnet betyr "sann frykt")
Frostshock Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Scandinavian Leather? Får det ikke helt til å stemme ^^ Hvorfor? Tenker mest på ordet "Leather" Endret 16. januar 2007 av zl33p
Olum Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg går ut i fra at character transfer er stangt til nye servere? Ellers hadde jeg vurdert å komme over. 7721170[/snapback] ' Jeg tor du må vente 6-8 mnd før du kan immigrere til Kharazan
.tomf Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er rip-off noe negativt? 7735602[/snapback] Ja.
genetex Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Hva er ikke ett rip-off da Tomfu når en sang kan bli det? Jeg vil si at å kalle guild navnet sitt noe på latinsk er like mye rip-off som en turboneger sang/plate?
.tomf Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hva er ikke ett rip-off da Tomfu når en sang kan bli det? Jeg vil si at å kalle guild navnet sitt noe på latinsk er like mye rip-off som en turboneger sang/plate? 7735843[/snapback] En tittel på en sang fra Turbonegro er ikke det samme som latinske navn. -.-
genetex Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Nei, forskjellen er vell det at det er rundt 500 ganger minst, mere latinske guild navn, enn turboneger sang navn.
TommyTii Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 litt off topic her Noen som har problemer med og logge inn på Karazhan som den heter ?
Novocaine Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) litt off topic her Noen som har problemer med og logge inn på Karazhan som den heter ? 7736476[/snapback] Jepp. Klarer ikke få opprettet ny char. EDIT: Når jeg får det til lager jeg en Belf Priest som med navn Deco. Blir gjerne med i guildet. =) Endret 16. januar 2007 av Zlimy
Groet Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Rip-off fra Turbonegro sang. 7735555[/snapback] Turbonegro album, that is. faktum at du ikke vet dette er en god antydning på at du ikke liker turbonegro. og jeg vil råde alle til aldri, aldri, aldri å stole på noen som ikke liker turboneger når det gjelder noe som helst. da apocalypse dudes ble nevnt her skulle jeg selv til å foreslå scandinavian leather. er mye turbo-ord som er gode potensielle guildnavn spør du meg.. -TurboJugend (turbos fanklubb, for alle dere intetvitende imbesiller) -Party Animals (all-tauren guild?) -Grunge Whores -Bad Mongos -Darkness Forever! -Orgasm In Progress -Denim Demons -Ass Cobra -Zillion Dollar Sadists -I/We Got Erection -Hobbit Motherfuckers -Sailor Men -Deathtime -Midnight namblas -Just Flesh -Rendezvous With Anus -Hot Stuff Hot Shit \\edit\\ legg merke til at jeg har byttet til flertall i enkelte tilfeller \\edit\\ ikke alt dette er like bra såklart. det gjelder også for alle disse eksemplene å se på det med litt ironi og heller lite selvhøytidelighet, og ikke være sånn "dette er da fan ingen lek! det er WoW for svarte! kan vi være litt seriøse og sofistiske her?!"... det er et spill for faen.. get over it. en (pinglete) håndfull forslag for metalheads forøvrig -Vulgar Display Of Power -Cowboys From Hell (passer bra for ally guild?) -Evil Empire -No Prayer For The Dying Endret 16. januar 2007 av Groet
Novocaine Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hvis du ser innom Karazhan, forstår du fort at LF WARRIOR er det beste navnet.
Groet Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hvis du ser innom Karazhan, forstår du fort at LF WARRIOR er det beste navnet. 7736789[/snapback] haha. good one
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå