Gå til innhold

brenne image filer på 770mb +

FSOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bin filer på 770mb og oppover og skulle gjerne ha brent dem ut på cd i nero. Jeg har enabla overburning, men likevel får jeg beskjed om at det er for lite plass på cden. Trenge jeg spesielle cdr for at dette skal virke (bruker verbatim), eller er er brennere min for gammal (mitsumi 4x)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle cd brennere som støtter overburning.

Og det er tvilsomt at det går ann å overburne en 700Mb cd med 70Mb.

Skrevet

Har brent flere image filer på den størrelsen. Har en Plextor 24X. Brente en kopi av(orginal)Return to castle wolf. Den var ca. 770 mb. Platene jeg brukte da var MMORE.

Skrevet

Brukte du Nero? Hvilke innstillinger? Jeg prøvde med modus 2 men etter en "vellykket brenning" kunne ikke windows gjenkjenne formatet på cd'en..

Quote:

On 2001-12-19 12:07, engen skrev:

Har brent flere image filer på den størrelsen. Har en Plextor 24X. Brente en kopi av(orginal)Return to castle wolf. Den var ca. 770 mb. Platene jeg brukte da var MMORE.

Skrevet

viss nero ikke greier å brenne bin fila, så kan du bruke ISOBuster til å hente ut filene inni bin fila for å deretter brenne filene ut på normal måte. :smile:

Skrevet

Bruk Fireburner. Lite og enkelt program til å brenne bin-filer, iso osv. Du får opp en oversikt over hvor mye plass Image'et tar på CDen. Har brukt programmet en del og det er mye bedre enn Nero til å brenne ISO og BIN...

Skrevet

Jeg har brukt Winimage istedet, det funker vel på samme måte?

Quote:

On 2001-12-19 15:56, Prelude skrev:

viss nero ikke greier å brenne bin fila, så kan du bruke ISOBuster til å hente ut filene inni bin fila for å deretter brenne filene ut på normal måte. :smile:

Skrevet

En .bin-fil på 770MB inneholder subcodes og sånt, CUE-fila beskriver hva som er i fila og dermed hvordan den skal brennes. Hvis fx NERO blir satt feil blir CDen for liten eller herpa.

Skrevet

fiksa det!

Brukte et genialt program som heter Daemon som simulerte bin fila utpakka på en cd (kunne faktisk installere direkte derfra også) og brukte nero til å ta en cd copy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...