Gå til innhold

Nytt 8800GTX, brukt ved ankomst? :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var nok en grunn til at kortet kostet 3999 alikevel. Men så lenge det funker, så spiller det vel egentlig ikke noen rolle nei når man sparer tusen kroner. Men hvis det er ripa opp og sånt så spørs det..

 

Men synes alikevel det nettsteden skal informere om sånt, dårlig.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Reagerte også på for en latterlig liten eske Club3D hadde pakket kortet sitt i :p I forhold til andre kort jeg har hatt. Og masterit hadde igjen pakket Club3D esken i en eske som var omtrent like lang eller litt kortere. Så Club3D eska lå diagonalt i ytterste eske. Dette fikk meg bekymret. Trodde jeg hadde fått feil vare eller noe :p

Lenke til kommentar
Reagerte også på for en latterlig liten eske Club3D hadde pakket kortet sitt i :p I forhold til andre kort jeg har hatt. Og masterit hadde igjen pakket Club3D esken i en eske som var omtrent like lang eller litt kortere. Så Club3D eska lå diagonalt i ytterste eske. Dette fikk meg bekymret. Trodde jeg hadde fått feil vare eller noe :p

7730528[/snapback]

Trodde jeg hadde fått feil jeg og men le glad over at den var så liten da alle eskene mine på rommet tar så elendig stor plass ;)

 

Alle som bestilte samme dag som meg får nytt som ble utsedt igår og må sende det gamle i retur på den retur lappen som følge med til Club3D ikke masterIT det gjelder altså alle som har bestilt innen samme periode som meg, men de har ringt meg så de har sikert ringt dere og ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...