Gå til innhold

Ati x1950 Pro angående mem/core


Petaaar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sapphire X1950 Pro Ultimate-kortet har 1.6 GHz minnefrekvens, så det burde stemme det. Rart kortet ditt ikke vil kjøre på det, om du har den utgaven av kortet. De vanlige utgavene har forøvrig 1.4 GHz minnefrekvens, så om du har en vanlig versjon, så vil du ikke garantert nå 1.6 GHz ved overklokking, selv om noen kort kanskje klarer det.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Sapphire X1950 Pro Ultimate-kortet har 1.6 GHz minnefrekvens, så det burde stemme det.  Rart kortet ditt ikke vil kjøre på det, om du har den utgaven av kortet.  De vanlige utgavene har forøvrig 1.4 GHz minnefrekvens, så om du har en vanlig versjon, så vil du ikke garantert nå 1.6 GHz ved overklokking, selv om noen kort kanskje klarer det.

7716874[/snapback]

 

 

har ultimate ja !

strange , sende tilbake ?

Lenke til kommentar
Kortet i prisguiden er et (litt) overklokka X1950PRO, her er kortet, et  "vanlige" X1950 Pro kort ligger på 580MHz på kjernen (GPU) og 1400MHz på minne, "fasit'en" er at kortet til Nokia_dell er et "standard" X1950 Pro kort..., er det et "ultimate" kort fra Sapphire er noe feil, mitt HIS X1950 Pro ligger på spesifikasjonen fra HIS uten "hjelp" av meg, på 620/1480 MHz (GPU/minne).

7716928[/snapback]

 

 

jeg har

ultimate

 

EDIT : samme problem her og link

 

 

atitraytool.jpg

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...