Gjest Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hei jeg spiller mye bf2 og lurer på om jeg kan ha et lite vindu i windows hvor jeg kan søke etter bf2 server, eller et program jeg åpner. det var et sånt program i cs som het all-seeing-eye.
Distrattos Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Har du prøvd GameSpy arcade. Har hørt at battlefield er støtta der, men har aldri prøvd det..
osmoen Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 (endret) The All-Seeing Eye mistet støtte for Battlefield 2 for en stund siden, og med tanke på at ASE ikke er under utvikling lenger vil ikke dette fikses. Vil anbefale Qtracker for serversøk. Forholdsvis likt ASE i oppbygningen og enkelt å bruke. Hvis du er ute etter å finne en spesifikk server med navnesøk er www.game-monitor.com et godt alternativ. edit: link Endret 14. januar 2007 av Frikky
Campin Carl Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 (endret) du også bruke x-fire den har et eget server vindu til ale online spillene du har Endret 14. januar 2007 av Campin carl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå