Gå til innhold

hvor spiller "du" på banen?


F.torres

Anbefalte innlegg

Spiller sentral midtbane nå, men liker meg best som hengende spiss/offensiv midbane i rommet rett bak spissene. Der er det morsomt å spille. Kan også spille spiss, men mangler fart, derfor blir jeg for treg som spiss. Derfor er hengende spiss supert synes jeg. Men, jeg trives på sentral også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Midtstopper, selvfølgelig =P Neida, men utrolig deilig plass og spille på. Vært der i 8 år nå ^^

 

Nærmer meg to meter, musklene kommer gradvis, og har litt "erfaring" om man skal kalle det det på mitt nivå =P

Deilig med kontroll, styrer alt her bak fra. Soleklar kaptein ;) Hurtighet (lange bein eier =P ), gode basic ferdigheter og evne til å lese spillet og takle (som sagt, lange bein eier) både tidlig og seint er nok mine styrker.

 

Har da også et par mål på bok =) Flere på heading etter corner ^^ (Få som matcher 197cm og grei spenst). Men også et par langskudd og noen lumper som merklig nok keepere klarer å slippe inn =P

 

Nesten som å lese om meg selv. Så digg å spille stopper <3

 

Spiller midtstopper, spilt det siden jeg var 6 år gammel. Blir kalt en ulv i fåreklær siden jeg ikke er den største(av høyde og masse)på banen. Er vel 176 og 56 kilo.

 

Litt for glad til å stoppe finteglade spisser, de takles som oftes rett ned, ikke stygt. Har veldig god spents, og tar de fleste i hodeduel. Hvis jeg taper en hodeduell, så springes de inn. Roper og styrer det meste bakfra, selv om jeg ikke alltid stiller som kaptein.

 

Kan vel ikke skryte av så mange mål :p

 

apastoppeiv6.th.jpg

Bilde fra i fjor. 7er turnering i Hammerfest.

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hehe :!:

 

Har spilt midtstopper fast i noen år, men fikk faktisk prøve meg som sentral midtbane (defansiv) og syntes det var utrolig gøy!

Følte liksom at jeg var litt mer med i spillet istedenfor å stå bak å vente på ballene.samt at jeg fikk løpt litt

Putta 1 mål etter 10 min som sentral i min første kamp :new_woot:

 

Til de som har samme posisjon (hvordan staves det??) prøv litt forskjellig det er mange plasser som er like så kule som den dere har nå!!

Lenke til kommentar
Jeg er keeper. Jeg er best på reaksjoner og rekkevidde. I tillegg redder jeg uvanlig mange straffespark. For to sesonger siden hadde jeg en strafferedningsprosent på ca. 60.

 

Jævligt me straffer du fekk i en sesong. Eg får vell en 4 stk kver sesong

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...