Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Klarer ikke koble opp Linksys Wireless


Anbefalte innlegg

Halla.. har nå kjøpt meg Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch, Linux

 

 

Og fatter lite av dette stuffet.. er koblet fra ruteren og inn i Linksys en.. så har eg en kabel der nå.. mænne kjører denne cd en fikk med ja.. så er det bare gale faen skap hele dritten.. + av å stil står der skriv inn passord.. skriver nå inn noe eg.. står ikke noe om det er feil eller hva.. mænne eg har ikke fått noe passord av linksys om det er det dom mener ? :S

 

fattæsje shitten .. need backypu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halla.. har nå kjøpt meg Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch, Linux

 

 

Og fatter lite av dette stuffet..  er koblet fra ruteren og inn i Linksys en.. så har eg en kabel der nå.. mænne kjører denne cd en fikk med ja.. så er det bare gale faen skap hele dritten.. + av å stil står der skriv inn passord.. skriver nå inn noe eg.. står ikke noe om det er feil eller hva.. mænne eg har ikke fått noe passord av linksys om det er det dom mener ? :S

 

fattæsje shitten .. need backypu

7712246[/snapback]

 

Hva er det som er problemet ditt?

Får du ikke til å logge inn Linksys'en? Isåfall er

brukernavn: "La være tomt"

passord: admin

Lenke til kommentar

den funker nå.. mænne hvofor så synnsikt dårligt signal da? i stuen som er par meter rett opp.. så er det signal "low" :S hadde seriløst forventet mer enn det ass.. :hmm:

 

 

ok du mannen her som sier :

 

Gå til http://192.168.1.1/ -> Wireless -> Wireless Security

 

Hmm.. Hvilken av "security mode" ene skal eg velge er jo en 5-6 stk å velge mellom :S WPA personal ?

Endret av felge
Lenke til kommentar
WPA personal er OK.  Prøv å legg ned antennen på routeren slik at den stråler mere oppover.

7730550[/snapback]

 

hmm.. legge ned antennen slik at den stråler nedover ? hmm må ha stråling opp eg.. opp til stuen ! så toppene står som fjell oppover

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hmm nå har eg hatt rutern enstund.. men er ikke imponert.. for signalene er SKAM DÅRLIG!! oki serveren står nå på data bordet her nå.. antennene står oppover og den bærbare pc en min som står ca 3 - 3,5m i luftlinje unna i etasjen oppe den får bare in signal styrke 2 av 5 streker og status LOW ! ikke noen tips eller tricks som setter gass på denne ? får nesten inn bedre signal fra naboene som bor ca 100meter unna ! :hmm:

Lenke til kommentar

hehe surfer isje på naboens antenne eller noe sånnt.. sikker på det isje er noe instillinger då ? går igjennom nå..

 

Security Mode: Disabled WPA Personal WPA Enterprise WPA2 Personal WPA2 Enterprise RADIUS WEP

WPA Algorithms: TKIPAES

WPA Shared Key:

Group Key Renewal

 

Hva bør jeg velge som Sexurity mode, og WPA shared KEY ? what ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...