jolil123 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 cdrommet mitt er ødelagt, så får jeg ikke nytt for den 20ene. så lurte jeg på om noen av dere viste om en side der man kunne laste ned tbc? fikk au tbc i posten i dag btw
Lednar Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 TBC i posten...idag...også ødelegger du det? Wtf?! xD Tviler du kan nedlaste TBC
Dʋgɢtung Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Det han mener er nok at selve CD-ROMen er ødelagt, ikke CD'ene Tviler på at man kan laste det ned enda. edit: hvis ikke betaclienten virker med en liten oppdatering? Endret 13. januar 2007 av Complexion
mad_arab Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Blizzard har sagt at de foreløpig ikke legger klienten ut til nedlasting eller salg på nett. Hva som skjer etterhvert vet vi ikke. Lån en cd-rom, det burde ikke være så altfor vanskelig i 2007. Endret 13. januar 2007 av mad_arab
ScatexX Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Er helt sikkert store nedlastningssider som legger det ut for nedlastning - tatt i betrakning av at selve innholdet er gratis, det er dens CD-key som koster. Så ville ikke forundre meg om den blir lagt ut ett eller annet sted. Endret 13. januar 2007 av ScatexX
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg kaster bort CDROMer i hytt og pine. Kik rundt på Finn du. Mange folk som gir bort.
dalamar80 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Har lasta ned beta-klienten, patcha den up-till-date, forandra på serverlist.wtf og ser ut til å funke knirkefritt. Løper rundt på live med "tbc.exe". Uff hva man må ijenna når man bort utti distriktan. Har heldigvis ordna en kompis til å kjøpe mæi TBC i oslo på release, og melde jejj serialen
John Keats Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Har lasta ned beta-klienten, patcha den up-till-date, forandra på serverlist.wtf og ser ut til å funke knirkefritt. Løper rundt på live med "tbc.exe". Uff hva man må ijenna når man bort utti distriktan. Har heldigvis ordna en kompis til å kjøpe mæi TBC i oslo på release, og melde jejj serialen 7716565[/snapback] Gjør det samme atm, men spørs om det funker live med TBC.
dalamar80 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Gjør det samme atm, men spørs om det funker live med TBC. 7716682[/snapback] Tror ikke Blizzard e intressert i å gjøre det vanskeligere enn nødvendig, men e jo selvsagt en fare for atte æ må vente på postvesenet.. ska krysse alt av krysselige kroppsdeler æ har når æ trykker på connect knappen etter å ha regga TBC
PcT Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 På beta forums sa de at de trodde at det ville funke, men plutselig kom de med at vi _MØTTE_ fjerne Burning Crusade Closed Beta instalasjon for å spille BC på live uten problemer. (De sa noe om noen problemer de hadde fått mens de hadde testet det selv osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå