klilleng Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har nå installert TBC og lastet ned patchene. Men hvor skal jeg aktivere kontoen min for TBC bruk eller så? 7712287[/snapback] Funker ikke enda..
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Greit. Kan man gjøre det på account managment senere? For jeg 'skippet' (beklager norwenglish) steget i installasjonen for aktivering.
galskab Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 noen som har linken til "account upgrade"? jeg trykte bare play jeg
Vaktmestern Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 noen som har linken til "account upgrade"? jeg trykte bare play jeg 7712759[/snapback] Du kan ikke oppgradere førs tirsdag.
teks Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 hehe, Heldig-griser Jeg har bestilt på komplett.no. Ringte dem i går og sa at folk hadde begynt å få TBC i postkassen allerede. Og jeg lurte på da om de sendte det ut snart. Da fikk jeg svaret: Nei, alle levrandører før den den 16ende. Så sier jeg: Hvordan kan da platekompaniet og diverse andre allerede ha sendt den ut da? Men dem nekta på at noen annen butikk hadde bedere leveringstid enn dem fortsatt. Så jeg sitter vel rimelig glatt med skjegget i postkassa til ca. 19ende før jeg får den tipper jeg :< 7712120[/snapback] Jeg også bestilte fra Komplett, de har dog hele tiden informert om at de ikke vil sende ut spillet før release-dato. Da jeg hørte at andre nettbutikker hadde sendt spill allerede, kansellerte jeg bestillingen hos komplett og bestilte hos Gamezone i går, spillet er sendt i dag.. Komplett er nok sånn sett ikke det lureste valget når det kommer til TBC nei
DeadbeaT Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Sigurdn: Jeg ha rogså bestillt fra platekompaniet, men har ikke mottatt enda. regner med at jeg får det i morgen eller mandag dog, gleder meg villt. men det jeg lurte på var om man får collector's edition i postkassa eller om det blir hentelapp og tusling ned på rema for meg? EDIT: after reading answer: doh. Endret 13. januar 2007 av DeadbeaT
klilleng Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Sigurdn: Jeg ha rogså bestillt fra platekompaniet, men har ikke mottatt enda. regner med at jeg får det i morgen eller mandag dog, gleder meg villt. men det jeg lurte på var om man får collector's edition i postkassa eller om det blir hentelapp og tusling ned på rema for meg? 7713531[/snapback] Den er ganske stor, så det blir nok hentelapp.
Tha_MullE Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg bestilte spillet fra www.playx.no Det er en dansk side faktsik med norsk domene. Anbefaler og kjøde det der. Det er billig og det kommer raskt. Jeg har kjøpt flere spill en wow derfra og alle var mye billige en på andre sider. Frakten er bare på 39kr Og hvis du bestiller med giro koster det 15,- ekstra...??....tror jeg. EDIT: Uff for noen skrivefeil... Endret 13. januar 2007 av Tha_MullE
Dynejonas Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hvor er det lurest å bestille? Hvis jeg bestiller i dag hfår jeg det kansje på tirsdag eller onsdag mes sansynlig.
Dʋgɢtung Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Tror du orderen din blir behandlet en lørdagskveld/søndag? Er vel kanskje mer realistisk å tro at de behandler den på mandag - og sender enten samme dag - eller mer sannsynlig på tirsdag? Hvor lenge du er vant til å vente på pakker aner jeg ikke, men her i Drammensområdet tar det alt fra to til fem dager avhengig av postgangen.
matroy Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Fikk min TBC fra www.playx.no i dag.. EDIT: Bestilte fra http://games199.com men står at det er fra playx.no på pakken. Endret 13. januar 2007 av matroy
Bytex Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Veldig snodig, dette her. Jeg snakka med en på Spaceworld idag ang. dette, de hadde fått inn alle kopiene, både vanlige og CE, men legger dem ikke ut før 16. januar. Han syns det var veldig rart at postordrefirmaer sender ut lenge før, for de (Spaceworld) har signert en kontrakt med Blizzard om at de får 50000 i bot hvis de selger ett spill før slippdatoen. Så han regnet med disse postordrefirmaene ville få klekkelige bøter.
Nuvian Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 de sender dem ut før helgen i tilfelle noe går galt med posten,så det er sikkert den er der tirsag,ikke noe galt med det,mange som har bestilt direkte fra blizzard har mottat spillet allerede. kjøper min i larvik kl 00:01
klilleng Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Har det egentlig noe å si om man får det noen dager før? Kan jo ikke akkurat bruke det til så mye før 16.januar.
Pastor Lorentzen Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg snakka med en på Spaceworld idag ang. dette, de hadde fått inn alle kopiene, både vanlige og CE, men legger dem ikke ut før 16. januar.Han syns det var veldig rart at postordrefirmaer sender ut lenge før, for de (Spaceworld) har signert en kontrakt med Blizzard om at de får 50000 i bot hvis de selger ett spill før slippdatoen. Så han regnet med disse postordrefirmaene ville få klekkelige bøter. 7714718[/snapback] Hvorfor skal de signere en kontrakt med Blizzard, når det er Vivendi Games som distribuerer og selger spillet? Og ingen kommer til å få bøter for noe som helst. Det er ikke ulovlig å selge spill før lanseringsdatoen.
Olum Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Har forhåndsbestilit TBC og skal stikke bort på Spaceworld tirsdag. Aner noen hvor mye spenn jeg må ha med meg? Var på Elkjøp i dag og da så jeg de hadde fått det inn men det var streng beskjed om ikke å kjøpe det enda
drugis Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har et lite date med den lokale Elkjøpbutikken den 16. kl.10. 7711492[/snapback] er nok det nermeste en wow spiller kommer en date spiller wow selv saa ikke ta det ille opp
Supernaut_ Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg bestilte 2x kopier hos cdon, og begge er sendt ut. Får de sikkert på mandag.
Olum Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg bestilte 2x kopier hos cdon, og begge er sendt ut. Får de sikkert på mandag. 7716354[/snapback] Hvorfor bestilte to 2x kopier? Jeg hadde også to forhåndsbestillinger men mista kvitteringa
Supernaut_ Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg bestilte 2x kopier hos cdon, og begge er sendt ut. Får de sikkert på mandag. 7716354[/snapback] Hvorfor bestilte to 2x kopier? Jeg hadde også to forhåndsbestillinger men mista kvitteringa 7716367[/snapback] Kjøpte et i julegave til broren min, hehe. Ga han kvitteringa på julaften. ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå