Gå til innhold

Mistet WoW authentification


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ikke låne authentication keys. Det er de som gjør spillet ditt unikt, og lar deg registrere en ny konto. Når den er brukt, er den brukt.

 

Når du kjøpr spillet, betaler du egentlig bare for denne keyen. Selve klienten osv kan du få tak i online, så keyen er det eneste du trenger.

 

Det finnes ingen måte å få den tilbake igjen på, med mindre du opererer kaninen din og prøver å teipe sammen alle bitene, som sikkert er rimelig fordøyd nå :p

Lenke til kommentar

kan ikke se det når du logger deg inn på account management, men dersom du sender en hjelp sak til blizzard får du masse stress og ting du skal fylle ut også tror jeg at de gir den til deg. hva trenger du den til uansett? du har jo kontoen din har du ikke? med en gang du har registrert kontoen din med din auth. key, så er jo den aldri nødvendig igjen..

Lenke til kommentar
kan ikke se det når du logger deg inn på account management, men dersom du sender en hjelp sak til blizzard får du masse stress og ting du skal fylle ut også tror jeg at de gir den til deg. hva trenger du den til uansett? du har jo kontoen din har du ikke? med en gang du har registrert kontoen din med din auth. key, så er jo den aldri nødvendig igjen..

7708832[/snapback]

Aldri si aldri for og si det sånt..

Lenke til kommentar
kan ikke se det når du logger deg inn på account management, men dersom du sender en hjelp sak til blizzard får du masse stress og ting du skal fylle ut også tror jeg at de gir den til deg. hva trenger du den til uansett? du har jo kontoen din har du ikke? med en gang du har registrert kontoen din med din auth. key, så er jo den aldri nødvendig igjen..

7708832[/snapback]

 

er jo ikke sikkert han har lagd noen account da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...