Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt med kjæresten :(.


Anbefalte innlegg

Hei der, ble slutt med kjæresten i går. Jeg som gjorde det slutt, men det var og er veldig tungt for meg (hun var også enig at det ikke fungerte, så kan vel si _vi_ gjorde det slutt). Noen tips til hva jeg burde gjøre for å komme lettest mulig over det? Kjenner jenta ganske godt og hun snakker mye med venner osv., jeg er litt bekymret for at hun skal bli sammen med en venn av meg. Hun er visst veldig på flørtern når jeg ikke har vært der.

 

Jeg skal selvfølgelig unne henne og en evt. venn det, men det gjør ikke saken lettere for meg.

 

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke at dette hjelper deg så mye kanskje, men jeg synes det er veldig dårlig gjort av hun å drive å flørte med en venn av deg mens dere enda var kjærester.

Og så synes jeg ikke hun burde driver med en av vennene dine. Han burde vel også styre unna hun, ettersom han vet at en av vennene hans har hatt hun som kjæreste over lengre tid(?).

 

Det du kan gjøre er jo å komme deg ut, være med venner osv. Se om du kan få deg andre venninner. Og om du skal være med han vennen din som driver med hun, så hadde vel jeg sagt klart ifra til han at jeg ikke ville hatt noe snakk om hun pga at du vil komme over forholdet.

 

Vet ikke om det var noe til hjelp, men prøvde da!

Lenke til kommentar

Det beste er vel å få seg ei veninne du kan koseprate med, flørte med, gjøre ting sammen med.

 

Du stoler ikke på den "vennen" din, da er han vel ikke noen venn heller da, siden du ikke kan stole på'n.

 

Du må bare bite i det sure eplet og innse at hun ikke er din lengre, og da må du finne deg i at hun kan finne på å gjøre hva som helst. Ikke sitt der og håpe på at hun skal tilpasse seg dine krav og behov, men bit i det sure eplet og kom deg videre.

Lenke til kommentar
Du stoler ikke på den "vennen" din, da er han vel ikke noen venn heller da, siden du ikke kan stole på'n.

 

7708784[/snapback]

 

OK, så hvis jeg ikke stoler på en såkalt "venn" , så er han ikke en virkelig venn ?

Da har jeg 1 venn + Familie

7712817[/snapback]

 

Haha :) Godt sagt ;)

 

Dersom du og kjæresten din prater mye sammen blir det ikke bedre.

Kast ALT som minner deg om henne, ikke prat med henne på lenge. Da blir det også mye lettere å føle seg velkommen og ikke så ubekvem når man er sammen.

Lenke til kommentar
OK, så hvis jeg ikke stoler på en såkalt "venn" , så er han ikke en virkelig venn ?

Da har jeg 1 venn + Familie

7712817[/snapback]

Ikke ta mine ord ut av sammenhengen. Vi prater om at eksen muligens vil rote med nære venner. Nære venner går ikke på en rykende fersk eks kjæreste til en nær venn. Hvis han gjør det da er han ingen venn. Som sagt, ikke ta det ut av sammenhengen. Ser ut som fyren nedenfor deg også misforsto, så da er dere begge ute av sammenhengen.

 

Men nå ser det ut som trådstarter er borte, gone, poff. Så *poff* :roll:

Lenke til kommentar

hehee.. behøver ikke alltid svare på ting vettu.. bare si hva du vil gjøre for noe.. men det er sant det.. kom deg ut mann ;) ikke tenk på hu.. selv om det er vanskelig.. slo opp med dama på julaften jeg :p Det var jævlig det....

 

Men er lettere og komme seg over om du er mye ute med venner i stedenfor og sitte og sture hjemme foran datan eller noe ;)

 

Også det jeg gjorde med første eksen: tok alle ting jeg hadde fått av hu, hadde noe av tøyet hennes er.. la det i en eske. skrudde fast lokket med skruer, ødela skruehodene.. dynka den i rødsprit, og tente på :) gone forever.. and i've never felt better :)

Endret av Sweet
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...