Hjelmn Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Quoter mailen fra cdon: Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager Det som er levert er følgende: -------------------------------------------- 1 st 3003109 PC - World of Warcraft - The Burning Crusade -------------------------------------------- hjeeeelp, får jeg det innen tirsdag? slik som jeg har regna meg fram så gjør jeg det.. men er ikke 100% sikker
Sigga Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Heheheh, du er altså ikke sikker på barneskolematematikk?
lsdfffffffffdfs Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Heheheh, du er altså ikke sikker på barneskolematematikk? 7707899[/snapback] Nåja, med tanke på Posten sin effektivitet så skal du ikke være for sikker.
Sigga Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har utelukkende positive erfaringer med Posten, men varierer vel fra landsdel til landsdel tipper jeg.
Hjelmn Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 d går over helga, derfor jeg blir litt usikker :\
Sigga Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 d går over helga, derfor jeg blir litt usikker :\ 7707962[/snapback] Du vet, på barneskolen lærer man at Posten fraktes (men ikke leveres) på søndager og. Noe for deg kanskje?
Darth Kjell Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 d går over helga, derfor jeg blir litt usikker :\ 7707962[/snapback] Du vet, på barneskolen lærer man at Posten fraktes (men ikke leveres) på søndager og. Noe for deg kanskje? 7708127[/snapback] Har selv fulgt enkelte sendinger med pakkespor, og jeg har sett at posten som skal sorteres om (I Trondheim, jeg bor i Namsos) ikke blir sortert om på søndager. Kan hende dette bare er tilfeldigheter da.
Cannabiskopen Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 d går over helga, derfor jeg blir litt usikker :\ 7707962[/snapback] Du vet, på barneskolen lærer man at Posten fraktes (men ikke leveres) på søndager og. Noe for deg kanskje? 7708127[/snapback] Det lærte ikke jeg Men visste det da
Amaranth Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Tror det skal gå greit, som jeg nevnte i en annen tråd her ble min siste bestilling fra cdon også pakket en torsdag, sendt en fredag og var hjemme i postkassa mi på tirsdagen etter helga. Dog, man vet så klart aldri 100% sikkert med posten. Så pakken kan vel teoretisk sett dukke opp når som helst fra mandag til torsdag eller noe sånt. Men, vær optimistisk å tro at alt går som det skal, så skal du nok se at du har den i tide.
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå