Gå til innhold

skjermkort nvidia geforce go 6100


Greysoul

Anbefalte innlegg

har en laptopt med nvidia geforce go 6100...har funka greit men så begynte det å lagge litt "ekstra" på wow og sånn.

jeg prøvde å laste ned omegadrivers men nårj eg gjorde det ble bare oppløsningen dårligre og og vinduet hakket som bare f når jeg skulel "flytte" dem..

noen som har noen råd eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det den øverste du skal laste ned, hvis du bruker 11timer kan du gjøre følgende: Gå på google.no, søk på "Forceware 93.71 download", prøve en av de andre lenkene for nedlasting på nvidia.com. (Samme driveren, men det skal være flere mirrors.)

 

Hmm, det er mirroret som er overbelastet, hørte meg litt rundt og prøvde selv, jeg får lave, lave hastigheter.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Godt mulig det er fordi 6100GO brikken er intrigrert inn i hovedkortet, og kjører da kanskje på brikkesett-driveren i stedenfor dedikert driver.

Prøv med andre brikkesettdrivere.

 

Slutt å kom med innlegg i tråden om du ikke har noe som bidrar til tråden Skylinepower, jeg har enda til gode å se ett innlegg fra deg som faktisk hjelper trådstarter, eller svarer på problemstillingen til trådstarter.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

å laste ned omegadrivere var det jeg gjorde helt i starten så greiene føkka seg opp..

har lett litt etter no chipset drivere men finner ikek noe som fiksa problemet mitt..

hadde vert takknemmelig for en link :D vert en fin bursdagsgave hvis jeg fikk fiksa dette idag, så jeg får rank14 øksen før tbc:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...