Gå til innhold

BF 2142 kresj til deskop


Anbefalte innlegg

Dette er frustrene etter at jeg har spilt 2-3 runder så crasher hele spillet til deskop dette begynner å gå meg på nervene jeg har gjort så jeg kjører på 1 cpu og har innstalert den nye ATI driveren og directx august opdaten har den yeste Bf patchen 1.10 følgende specs er:

 

AMD athlon 64 X2 4600

ATI Radeon X1900 GT

1 gb ram

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg

Endret av hov55
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei var vist bare et engangs tilfelle fillern innstalerte vista RC2 og der funka det fett eneste som er kjipern er at jeg har bare 1 gig ram og vista eter 500mb og det gjør nesten spillet og så bruker 90% av rammen lol :p

7728004[/snapback]

 

Prøv å sett ned "oppløsningen" til lyden.

Har to lydkort på maskinen, et OnBoard (dårligt) og et Hig-end lydkort.

Og merker det at hvis jeg prøver å spille med lyden satt til 44Khz så faller jeg til desktoppen innen få minutter.

Men om jeg setter det helt ned til 16KHz kan jeg spille i en god stund.

 

Men jeg har en del CTD med begge lydkortene av og til, og det er veldigt irriterende

Lenke til kommentar

hmm verdt et forsøk går så treigt og ranke når det forsetter og kresje gang på gang

 

mener du i vista eller xp foresten? vis i vista der ble jeg bare kicka for at punkbuster ikke fikk sjekket OS og sånt så dem har antagerlig ikke lagd det for å funke i vista enda :( selv om jeg har godkjent spillet i branmuren

Endret av hov55
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...