Gå til innhold

IL 2 Sturmovik 1946 kontroller


Anbefalte innlegg

Hey jeg kjøpte meg det nye IL for 2 dagen siden jeg syns det er veldig bra. Men nå kan jeg ikke bruke tastature eller musen når jeg starter spille :hrm: .. og jeg lurer litt på hvordan jeg kan stille litt på joysticken :hrm: .. den virker treg og når du skal prøve å gå opp tar det tid. og den vil ikke holde seg rett uten om når jeg holder den. den virker ikke helt som den skal sysn det går treigt og det virker sånn at de andre flyene går fortene en mitt :mad: som er jeg blir forbanna over kommer en å skyter meg baaa :mad: ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey jeg kjøpte meg det nye IL for 2 dagen siden jeg syns det er veldig bra. Men nå kan jeg ikke bruke tastature eller musen når jeg starter spille :hrm: .. og jeg lurer litt på hvordan jeg kan stille litt på joysticken :hrm:  .. den virker treg og når du skal prøve å gå opp tar det tid. og den vil ikke holde seg rett uten om når jeg holder den. den virker ikke helt som den skal sysn det går treigt og det virker sånn at de andre flyene går fortene en mitt :mad:  som er jeg blir forbanna over kommer en å skyter meg baaa :mad: ...

7701871[/snapback]

 

En annen grunn til at joysticken ikke vil holde seg rett er fordi flyenes propell snurrer i en rettning, dette fører til at flyene altid vil dra seg i den rettningen. Men flere av flyene har mulighet til å stille på det. Men dette er da altså "realistisk", å IL2 er all about realistisk. Om du lurer på mer om IL2 bør du bruke forumet på den offesielle siden: www.Pacific-fighters.com. Ett meget aktivt forum med mange hjelpsomme personer, lykke til videre :)

 

Ps. Ikke gi opp for fort, IL2 tar LANG tid å lære seg å bli god i.

Lenke til kommentar

Alle i Ubisoft forum i Il-2 seksjonen er galninger. En haug med absolutt useriøse folk, mange av dem over 40, som tror de vet alt og måtte du være uenig skal de begrave deg i alle slags uhøfligheter og egenutviklede stereotyper eller helt urelevante ting.

Endret av g5r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...