4588pkdkrikue5c Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Heisann, Har et nVidia GeForce 2 TI VIVO kort som ikke viser farge på TV ut. Jeg vet at kortet kjører NTSC nå, men TVèn er PAL. Hvordan endrer jeg? Jeg er desperat, hjelp værsåsnill! Dere er stoppet før søppeldunken for kortet sin del.
Ash Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Enten endrer du det i Nvidia kontrollpanelet. Ellers så er det kortet så gammelt at du velger pal/ntsc via en jumper på skjermkortet. Det er for lenge siden jeg hadde en GF2 til at jeg husker desverre.
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Noen bumper er det ikke.. Kan velge PAL i TVTools, men da bare forsvinner bilde, og en restart må til..
Changis Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 jeg har et Go420MX kort i laptopen, der velger jeg clone mode med TV som Hovedskjerm (ellers viser ikke videoene) saa klikker jeg nvidia ikonet vesiden av klokka, velger nvidia display - TV derifra velger tv'et, og instillkinger, saa PAL-B (som brukes i norge), og vips, full farge. men jeg har selv et problem, nemlig at hver gang jeg kobler til tv'et paa ny, maa jeg velge PAL-B ifra PAL-M som den settes opp med automatisk.. er dette nvidia's feil eller tv'et som sender ut "galt" signal?
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 men jeg har selv et problem, nemlig at hver gang jeg kobler til tv'et paa ny, maa jeg velge PAL-B ifra PAL-M som den settes opp med automatisk.. er dette nvidia's feil eller tv'et som sender ut "galt" signal? Nemlig! Jeg planlegger å kjøre noe annet enn Windows.
Gryteknut Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Sjekk at kabelen er i orden, evt bytt fra kompositt til S-video eller omvendt. Fikk bare grått signal på S-video en gang, fant ut en god stund etterpå at det var en defekt kabel....
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 På TV-kortet fungerer det når jeg stiller til NTSC, så jeg tror jeg har funnet ut feilen. Biosen på skjermkortet står på NTSC istedet for PAL..
Skagen Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 I denne sticky-posten med info og tips fant jeg en link hit som kanskje kan hjelpe deg
Petaaar Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Noen bumper er det ikke..Kan velge PAL i TVTools, men da bare forsvinner bilde, og en restart må til.. 7701168[/snapback] gir du tven S-video eller kompositt? tven min ga svart-hvitt på s-video , men farger på kompositt, prøv med en overgang det bruker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå