Gå til innhold

Trening og røykeslutt


Anbefalte innlegg

Hei Hei :) Eg lurer på om noen event eks røykere har noen gode tips om kordan eg skal klare å slutte å røyke. Prøvd så UENDELIG mange ganger!!!

 

Har nett begynt å trene og har komt meg ganske lagt ettersom det er begynt å bli en vane for meg, men røyken hjelper lite for å si d sånn :hrm: TAR I MOT ALLE TIPS OG RÅD!! takk på forhånd :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hei Hei :) Eg lurer på om noen event eks røykere har noen gode tips om kordan eg skal klare å slutte å røyke. Prøvd så UENDELIG mange ganger!

 

Har nett begynt å trene og har komt meg ganske lagt ettersom det er begynt å bli en vane for meg, men røyken hjelper lite for å si d sånn :hrm: TAR I MOT ALLE TIPS OG RÅD!! takk på forhånd  :w00t:  :thumbup:

7691145[/snapback]

 

 

Da er du i situasjonen jeg var i for 1.5 år siden.

Jeg brukte boka Endelig ikkerøyker av Allan Carr. Lånte den av en kompis og leste den på ett par dager. Tro det eller ei, det fungerer, bare du er innstillt på at du vil slutte å røyke. Det eneste du trenger å gjøre er å følge instruksjonene.

 

Røkte ca 20 om dagen, og røyksuget var borte rett etter jeg lukket igjen boka. I dag så er det som om jeg aldri har røkt. Om du ikke vil kjøpe boka kan du garrantert låne den på ett bibliotek, eller hos en kjenning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Begynn å snus i stedet. Funka med meg. Da får du igjen kondisen selv om du ikke klarer å slutte helt.

7753758[/snapback]

 

Selv om det er mindre farlig å snuse enn å røyke, er det absolutt ikke anbefalt å begynne med snus for å slutte med røyk. Snus er forresten også skadelig for kondisjonen.

 

Enkelte røykere har begynt å snuse for å bli kvitt sin røykeavhengighet. Erfaringene viser imidlertid at snus gir sterk nikotinavhengighet og at det gjennomgående faktisk er mindre vanskelig å stumpe sigaretten enn å slutte med snus.
Lenke til kommentar
Inngå et veddemål med en annen som røyker. Dersom en bryter "veddemålet" må han/hun betale 1 million kroner eller kanskje et mindre beløp til den andre..

Det tipset gav hvertfall røyketelefonen for 5-6 år siden til meg..

7753784[/snapback]

 

Haha, ville ikke brutt det veddemålet ass :lol: 1 million tar litt tid å få tak i.. :whistle:

Endret av Manek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...