Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilket prog. er best til å laste ned torrents?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilket program som er det beste og raskeste til å laste ned torrents.

 

Jeg har i lengre tid brukt Azures som har funket helt greit, men har bare oppnådd max 100KB/SEK. :blush:

 

Jeg har foresten 20 000 / 1 100 kbps fra NGT (Linjeavstand 150meter) :hmm:

 

Takker for alle svar! :)

Endret av ecHo_pro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvilket program som er det beste og raskeste til å laste ned torrents fra feks.: xxxxxxxxxxx.org

 

Jeg har i lengre tid brukt Azures som har funket helt greit, men har bare oppnådd max 100KB/SEK. :blush:

 

Jeg har foresten 20 000 / 1 100 kbps fra NGT (Linjeavstand 150meter) :hmm:

 

Takker for alle svar! :)

7690873[/snapback]

 

Best og best.. Det finner man vel bare ut ved å prøve alle..

Jeg har brukt BitLord et par-tre år.. men nå har jeg bytta til utorrent og er veldig godt fornøyd.

 

http://www.utorrent.com/

 

Edit: Sensurerte linken hans

Endret av EverythingApe
Lenke til kommentar

Det er nok ikke klienten din som er årsaken til den dårlige hastigheten din...

 

Det er derimot flere grunner til at du ikke oppnår hastighet..

f.eks:

- Du er ikke connectable (dette er noe dritt å få til med nextgentel sine thompson rutere fordi de er crappy på NAT'ing)

- Du prøver bare å hente torrents som har lav seeder-to-leecher ratio (jo flere seedere, jo høyere hastighet per leecher)

 

de fleste sånne torrentsider har alltid et forum med en egen seksjon dedikert til å hjelpe brukere med å oppnå høyere hastigheter...

 

-blc

Lenke til kommentar

utorrent for laptop

 

azerus for desktop

 

dette er de beste for meg, har prøvd de fleste. begge er raske men azerus har et hav av flere muligheter hvis man gidder å sette seg inn i det. samtidig krever den mye mer av pc enn utorrent

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar

utorrent er vel den mest brukte klienten og best på brukervennlighet og minne-ressurser.

resultat blir stort sett det samme når det gjelder opp/ned hastighet uansett hvilken klient du bruker.

 

en annen ting er at plassen du nevner er en tragisk tracker med kun drittunger som ikke vil dele med kompisene sine. (skjønner ikke helt hvorfor politiet har noen interesse av en slik møkkaplass?) nytter ikke å dele ei kake når de kun hiver smuler til deg :)

Så du har ikke et klient problem, kun et tracker problem.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg være en av de tyve som kommer innom tråden for å si at "dette er ulovlig på forumet!1111111oenen", men det som faktisk er i mot retningslinjene og netiketten er at du oppgir domenenavn til en av utallige tracker/torrents sider som ligger ute på nettet. Du bør fjerne det fort som rakkern.

Og det stemmer, bukten med piratene er trege, jeg laster aldri ned derfra fordi det tar år og dag før varene kommer til havn.

 

Utorrent er ett realt alternativ til Azures, fordi det krever mye mindre av systemet, funger like godt som Azures og er veldig brukervennlig.

 

Jeg har selv 180-220kB/s vanligvis, med en 2mbit linje. Maks teoretisk hastighet er da 250kB/s, hos piratbukta får jeg derimot nedi 50-100kB/s på maks, og det tar ofte 30min før det i det hele tatt skjer noe, grunnet håpløs tracker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...