Gå til innhold

NWN2 Toolset Blueprints?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan/hvor man får tak i Blueprints til toolsettet på NWN2, det er ingen blueprints der fra før, så jeg lurer på om man må laste dem ned fra et spesi sted elns, for isåfall ville jeg blitt veldig glad om noen kunne gitt meg en link eller lignende. :thumbup: For dette er jeg ganske sugen på å få prøve ut! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvordan/hvor man får tak i Blueprints til toolsettet på NWN2, det er ingen blueprints der fra før, så jeg lurer på om man må laste dem ned fra et spesi sted elns, for isåfall ville jeg blitt veldig glad om noen kunne gitt meg en link eller lignende. :thumbup:  For dette er jeg ganske sugen på å få prøve ut! :dribble:

7690494[/snapback]

 

Du kan jo se om du finner noe på nwvault.com ;)

 

edit: Det er ikke disse du mener da:

http://nwvault.ign.com/View.php?view=nwn2p...ow_days_back=10

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
nei, det der er Modules, det er sånne jeg skal lage  :D  men da trenger jeg blueprints, det er de som er de tinga man kan sette ut: monstre, hus, kister, folk osv, men de er ikke med :hrm:  så jeg lurer på hvor man laster dem ned, hvis det er det man skal  :hmm:

7691737[/snapback]

 

prøv reinstall?

 

Alle blueprints som brukes i singelplayer kampanjen skal være tilgjenglig når du starter toolsetet.

Lenke til kommentar

Du må ikke trykke på Area contents i venstrte side. Du må først lage ett terreng:

(File->New->Area), så trykker du på blueprints nederst i høgre hjørne og alle tinga du vil sette ut kommer frem ;)

 

edit: Sorry men jeg la inn feil link ista, det var denne jeg mente:

http://nwvault.ign.com/View.php?view=nwn2p...ow_days_back=10

 

Du trenger ikke noen av disse pga av att alle di orginale tinga fra SP er med i toolsette. Dei som er på nwvault er bare viss du vil ha flere.

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...