OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er på utkikk etter en laptop som det går ann å spille litt på. Jeg tenker da ikke på bf2142 på full grafikk og sånt, men litt eldre spill på middels grafikk. Jeg satt sammen denne hos netshop og lurer på om det er noen som har no bedre forslag Jeg skulle gjerne hatt c2d cpu, men da blir prisen så veldig mye høyere. Jeg hadde et 6600 skjermkort i min stasjonære før og det yter bra nok for min del, men er den utgaven som sitter i bærbare mye dårligere?
Cowboystrekk Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Utgaven som sitter i bærbare yter på nivå med 6600 "vanilla", hvis det var GT-versjonen du hadde før så yter nok den bærbare endel dårligere ja. Jeg ville virkelig prøvd å legge i litt mer så du kommer deg opp til litt under 10000,- da får du f.eks zepto 6214 med 1 gb minne, T5600 cpu og 80 gb hdd til 9600,- eller multicom HEL-80 for ca 10000,- med samme specs som zeptoen men med 120 gb disk.
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Zeptoen virket veldig bra til den prisen. Lurer på å gå for 7200rpm disk. Får bare håpe det ikke blir altfor varmt inni der. Har skjermkortet hypermemory?
Cowboystrekk Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Zeptoen virket veldig bra til den prisen. Lurer på å gå for 7200rpm disk. Får bare håpe det ikke blir altfor varmt inni der. Har skjermkortet hypermemory? 7690049[/snapback] Hele minnet er dedikert såvidt jeg vet. Du mister litt batterilevetid og den støyer mer og lager mer varme enn 5400 rpm-disker mot litt høyere ytelse så jeg synes nå egentlig ikke det er verdt det.
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Du har rett. Det var ikke akkurat noe fantastisk batteritid på den fra før av. Og ekstra batteri kostet en god del. Jeg kommer nok til å kjøpe den, men venter til alt kommer på lager. Er jeg heldig så har prisen sunket et par kroner til da
Cowboystrekk Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Du har rett. Det var ikke akkurat noe fantastisk batteritid på den fra før av. Og ekstra batteri kostet en god del. Jeg kommer nok til å kjøpe den, men venter til alt kommer på lager. Er jeg heldig så har prisen sunket et par kroner til da 7690335[/snapback] Du kan vurdere denne og om det tar sin tid før de får inn batteriet: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...0503102;fl:1701 den greier opptil 4 timer på batteri, er litt dårligere i 3D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå