zeox Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Fikk Lost Planet Limited Edition i dag, en dag før release. Tenkte jeg skulle skrive litt om limited edition, for dere som er litt nysgjerrig på hva den inneholder. Spillet kommer i en tinn-boks, som minner veldig om Halo 2 limited edition boksen (iallefall etter hva jeg har sett av den). Boksen er solid, og har et plastik "erme" rundt, hvor det vanlige står (players, hva som er inni boksen, osv..). Vurderer å kvitte meg med denne, da den bare er et irritasjonsmoment hver gang jeg skal ta ut og sette inn spillet. Det følger også med en ekstra cd som inneholder masse ekstra stæsj. Soundtrack, Wallpapers og Digital Art er en fin smak på hva cd'en inneholder. (fungerer kun i pc'en). Det følger og med en "Collectible Artbook" med en del consept art av akrids, mechs osv. Kan legge til at boka er ganske tykk. Du får og et map som kun er tilgjengelig for de som har limited edition (regner med dette blir offentlig etterhvert), men har ikke lastet det ned enda, da det ikke er oppe på marketplace i skrivende stund. Så langt er jeg ganske fornøyd, spesiellt siden det ikke kosta meg ei krone mer enn hva den vanlige versjonen kostet. Har ikke spillt spillet enda, men regner med jeg kommer tilbake og forteller litt om hvordan spillet faktisk er . Kan og slenge opp noen bilder hvis det er ønskelig. NB: dette er ingen "lost planet suger/rocker" tråd! limited edition diskuteres her. vil du uttrykke hvor mye du hater/elsker spillet, får du eventuellt lage en ny tråd. Endret 10. januar 2007 av zeox
xFreakyx Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 kjempe tøft! var sånn "Collectible Artbook" sak i GoW også med bilder av CoG og Locust. men mye kostet Lost Planet Limited Edition egentlig? fikk litt lystpå den selv :!: digger sånne Artbook's med tegninger i
MindTooth Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Så boksen på Play-Asia idag. Finner egentlig ikke Lost Planet som en tittel for meg.. men grratulere..
zeox Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Limited Edition kosta det samme som den vanglige på cdon. Var derfor jeg bestillte den . Artboka var fin ja. Vil anbefale hvis du er glad i de. Var sikkert ikke av samme kvalitet som Gears (var ikke det hardcover?), men fin uansett . Kan sikkert knipse et par bilder av hvordan boka ser ut (når jeg tenker meg om vil jeg heller kalle det et hefte..) hvis det er ønskelig. Spillte litt MP nå, og det var ganske artig. Fant ingen måter å quitte et game som var i gang, så det vil nok bli en del som disconnecter ved å skru av boxen. Skal spille litt SP nå.
xFreakyx Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 ja gjør det! vil se ossen det ser ut! 599kr samme pris som vanelig utgaven ja. sjekka det nå. men kjett når man ikke har penger til og kjøpe spill menmen! det med at det ikke går ann og quitte i MP er vel fordi dem skal prøve og få folk til og ikke quitte midt i en kamp. sånn var det jo på MP demoen av lost planet. hehe. synes det er bra jeg! quitter aldri midt i en kamp jeg, da spiller jeg heller den ferdig
GarethWest Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Skal ha dette spelet sjølv. Gledar meg stort. @ Moffi, Absoluttspill.no har det til 499 - og leverar dagen etter du bestiller. Det har dei hvertfall gjort med alt eg har bestilt. Såframt dei har det inne den dagen du legg inn ordre sjølvklart.
xFreakyx Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Skal ha dette spelet sjølv. Gledar meg stort.@ Moffi, Absoluttspill.no har det til 499 - og leverar dagen etter du bestiller. Det har dei hvertfall gjort med alt eg har bestilt. Såframt dei har det inne den dagen du legg inn ordre sjølvklart. 7689052[/snapback] ah! takker! kanskje jeg skal bestille der ifra da. men sjekker elkjøp først trur jeg. håpe dem har Limited Edition da!
zeox Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Skal få tatt bilder snart . Er enig med deg MoFFi, det er greit at folk ikke kan quitte midt i en kamp. opplevd det alt for mange ganger i gears
EssspeN Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er allerede på siste level i spillet etter 7 timers spilletid. Er 11 missions. Liker spillet ganske bra, og digger cutscenes som capcom har laget. Er litt slik Jap preg over menneskene fra RPG alltid Ikke det beste spillet jeg har spilt på 360, men akkurat passe langt og ganske morro. Kommer til å gi det 8/10 i min egen "review" bok hvor jeg gir karakter til alle spill jeg har gjort ferdig. Skal nå starte på level11 som er den siste (eller mission 11)
xFreakyx Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Skal få tatt bilder snart .Er enig med deg MoFFi, det er greit at folk ikke kan quitte midt i en kamp. opplevd det alt for mange ganger i gears 7689179[/snapback] ja i Gears så er det helt latterlig. folk stikker av hele tia! også er det heller ikke team balance i spillet. enda mer latterlig men jaggu bra Lost Planet har den der funksjonen
StaBBer Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Noen som vet om Elkjøp får inn LCE? Her er forresten bilder av herligheten.
Wyldelife Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er allerede på siste level i spillet etter 7 timers spilletid.Er 11 missions. Liker spillet ganske bra, og digger cutscenes som capcom har laget. Er litt slik Jap preg over menneskene fra RPG alltid Ikke det beste spillet jeg har spilt på 360, men akkurat passe langt og ganske morro. Kommer til å gi det 8/10 i min egen "review" bok hvor jeg gir karakter til alle spill jeg har gjort ferdig. Skal nå starte på level11 som er den siste (eller mission 11) 7689196[/snapback] Hvert eneste storspill på x360(Gears of War, Lost Planet) varer så utrolig kort Eneste som ikke varer i 6-7 timer for meg er jo R6:Vegas satt ca.12 timer på levlene der! Skylder på for lite kreativitet, for mye checkpoints og for lett vansklighetsgrad Spillet så tøft ut i demoen, men i og med at jeg ikke likte muli'en så blir ikke dette noe kjøp for meg. Nok en gang et spill som har story som "Add-on" og multi som hovedting
zeox Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Her er forresten bilder av herligheten. 7689563[/snapback] Fint, da slipper jeg å ta bilder. Kameraet mitt virker slutta å virke i stad . av en eller annen grunn ser artboka annerledes ut, men regner med at det er samme innholdet. Kan og legge til at ermet blir fort slitt og stygt, så jeg kvitta meg med det.
LarryDik Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Skal få tatt bilder snart .Er enig med deg MoFFi, det er greit at folk ikke kan quitte midt i en kamp. opplevd det alt for mange ganger i gears 7689179[/snapback] ja i Gears så er det helt latterlig. folk stikker av hele tia! også er det heller ikke team balance i spillet. enda mer latterlig men jaggu bra Lost Planet har den der funksjonen 7689232[/snapback] Team balance i Gears i ranked matches mente jeg kommer i den nye oppdateringen.
BioNor Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hvert eneste storspill på x360(Gears of War, Lost Planet) varer så utrolig kort Eneste som ikke varer i 6-7 timer for meg er jo R6:Vegas satt ca.12 timer på levlene der! Skylder på for lite kreativitet, for mye checkpoints og for lett vansklighetsgrad Spillet så tøft ut i demoen, men i og med at jeg ikke likte muli'en så blir ikke dette noe kjøp for meg. Nok en gang et spill som har story som "Add-on" og multi som hovedting 7689708[/snapback] Må nok si meg litt uenig med deg. Forsåvidt helt greit at du synes det blir litt kort med 8-10 timer, men for min egen del betyr det at jeg faktisk gidder å fullføre spillene. Dersom spill varer for lenge er det stor fare for at de blir svært repeterende, noe som jeg syntes er enda verre enn korte spill. Det avhenger jo selvfølgelig av sjanger, men i fps og andre shootere, så syntes jeg en plass mellom 7-13 timer er perfekt. I RPG er det selvsagt helt annerledes, f.eks et KOTOR som bare hadde vart i 10 timer hadde vært fælt. Der var eksempelvis Fable aldeles for kort(dog likte jeg spillet godt den tiden det varte), mens KOTOR hadde en finfin lengde ved første gangs gjennomspilling på ca 40 timer. En god måte å få spill til å vare lenger, er å spille alle spill som RPG. Dette fungerer veldig greit for min del, eksempelvis late som om jeg er en soldat som ikke har checkpoints og heller bruke lang tid på vanskelige situasjoner som oppstår, til tross for at jeg har et checkpoint i ryggen som egentlig gir meg muligheten til å gå inn Gung-ho Rambo stil...om du skjønner. Det samme gjelder i bilspill som f.eks TDU. Er jeg med i noe jeg karaktiserer som en dødsulykke, så restarter jeg fremfor å resete bilen fra der du kræsjet. Man kjører mye mer defensivt og klarer ikke alltid tidene, men lengden på spillet blir uhorvelig mye lengre:-) Edit: Beklager at jeg helt off topic. Endret 10. januar 2007 av BioNor
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Vurderer å plukke opp spillet selv, kan du poste bilde av Limited Edition-boksen?
zeox Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Får desverre ikke tatt noen bilder, da kameraet mitt slutta å funke før i dag. bilder kan du derimot se her
Wooho Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Skulle ikke koden til å spille Halo 3 beta online følge med i Lost Planet boksen eller var det snakk om et annet spill?
mbiof Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 halo3 beta koden følger med preorder crackdown.
Wooho Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Da fikk jeg også min kopi av spillet. Stiv pris. Kjøpt hos EBgames Stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå