Bitesizedmoose Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Kan man fjerne splash screen'en fra photoshop cs2, evt. skjule den? Synes den er ganske irriterende, det er nå det eneste programmet jeg ikke har klart gjøre noe med splash screen'en. Prøvde å google det man fant ikke noe på de ti første sidene jeg så gjennom. Takk
Bitesizedmoose Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Kan man fjerne splash screen'en fra photoshop cs2, evt. skjule den?Synes den er ganske irriterende, det er nå det eneste programmet jeg ikke har klart gjøre noe med splash screen'en. Prøvde å google det man fant ikke noe på de ti første sidene jeg så gjennom. Takk 7686871[/snapback] Ingen som har prøvet det samme?
Bitesizedmoose Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Prøvd hva?.... 7708488[/snapback] Å fjerne splash screen'en.
Torbjørn T. Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Kvifor i alle dagar vil du det? Kva er eigentleg problemet med den? Og for å sitere denne sida: no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå