brannmannsam Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 ja.. skulle gjerne hatt noe bedre enn winamp. jeg sier ikke at winamp er dårlig, men de siste v. av winamp starter skikkelig tregt og spiser en del minne. Kan noen nevne noen bra(bedre?) alternativer?
Brian Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) nyeste medi player er ikke så ille. Har hørt at mediamonkey skulle være bra. Men har ikke prøvd dette, men kansje noen andre har det og har en tilbakemelding på det. Du kan jo bare laste ned en eldre versjon av winamp da. Jeg kjører selv med en eldre versjon siden de nye er mye plaget av problemer og feil. Jeg bruker 5.31 og det starter fort og kjører uten problemer. Så jeg vil anbefale winamp, det er det beste jeg har prøvd så langt. Endret 10. januar 2007 av Brian_N
lin22 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 jeg bruker selv mediamonkey og er svært fornøyd ligner veldig mye på itunes
brannmannsam Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Takker for raske svar. Har prøvd å isntallere den nye win media player'en men siden jeg har skrudd av en del tjenester i windows blir det bare error og installeringen slutter. Samme det gidder ikke ordne det. Mediamonkey skal testes ut. Fant faktisk akkurat noe som het jetAudio. lå på top downloads på download.com. Funker ganske greit faktisk
Wattengård Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hvis du skal ha noe mer lettvekt så foreslår jeg foobar2000. -C-
Demantios Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hvis du skal ha noe mer lettvekt så foreslår jeg foobar2000. -C- 7687647[/snapback] enig og playlists i faner er elsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå