Gå til innhold

Logitech G15 keyboard


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt meg G15 keyboardet på engelsk, jeg vet at æ,ø og å ikke er på selve keyboardet, men jeg trodde du kunne endre oppsettet til norsk slik at der å er så ble det liksom å.

 

Går det an? Fordi ellers må jeg jo sende det tilbake til mpx ( går ut ifra at det burdte gå an)

 

Og fungerer det svenske versjonen med å skrive norske bokstaver?

 

Tusen takk for all info.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått det til, takk for all hjelp.

 

Neste spørsmål er åssen i alle dager får jeg " >< " nå?

 

Jeg fikk det til på starten .. men tror jeg endra noe på keyboard oppsettet .. nå har jeg bare norsk oppsett .. selve >< knappene er på høyre side .. og shift + fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått det til, takk for all hjelp.

 

Neste spørsmål er åssen i alle dager får jeg " >< " nå?

 

Jeg fikk det til på starten .. men tror jeg endra noe på keyboard oppsettet .. nå har jeg bare norsk oppsett ..  selve >< knappene er på høyre side .. og shift + fungerer ikke.

7690228[/snapback]

Ja, riktig det, med norsk tastatur oppsett har du ikke < og >. Men hvis du vil skrive dem kan du egentlig bare bruke kodene :)

Da holder du inne ALT og trykker 60 for <, og 62 for >'

Lenke til kommentar
ow,10/01-2007 : 17:25]Jeg har snart hatt dette tastaturet i ett år. Jeg vet at ikke < og > finnes på tastaturet. :p

7690897[/snapback]

Gjør det vel?

Er det i værtfall her..

7692618[/snapback]

 

ow,10/01-2007 : 17:25]Jeg har snart hatt dette tastaturet i ett år. Jeg vet at ikke < og > finnes på tastaturet. :p

7690897[/snapback]

 

Ser jo på bildet her at de finnes:

Link

 

Vi snakker om med norsk oppsett, om du klikker på den du ser på bilde vil man skrive ; og :.

Når det er norsk oppsett ville de vært der de skal være, altså ved siden av Z. Men i og med at Shift knappen er så stor, og tar hele plassen, finnes ikke den knappen her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...