Gå til innhold

Skal du ha Apples nye mobiltelefon?


Gjest Slettet+3124

Skal du ha iPhone  

355 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPhone

    • Ja
      102
    • Nei
      131
    • Ja, hvis prisen er riktig
      121
    • Hva er det?
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apples priser i norge pleier ofte å bli 9-9.5 ganger prisen av dollar.

 

Dermed blir prisene ca 4500,- og 5500,- for disse telefonene. I tillegg må vi legge til kanskje 200 dollar for sponsing. Dvs 1800,- kroner. Det betyr priser på henholdsviser 6300,- og 7300,- for de to modellene.

 

Da vil den konkurere med de dyreste elite-telefonen i både proff og privat-markedet.

 

Apple har ingen tradisjon med å dumpe priser for å kapre markedet. Det blir spennende å se om Apple klarer sitt mål om 1% av mobil-markedet. (ca 10 mill. enheter)

Lenke til kommentar

Husk at den kommer ikke før 4.kvartal.

 

En mobil uten 3G og 2mp er jeg redd er for spesielt intresserte da.

Jeg kommer hvertfall ikke til å gå ned til 2mp igjen.

 

3G kommer mer og mer. Før vi er i 4.kvartal vil prisene ha falt og tilbudene være større. I en så nettvennelig mobilen som dette er det veldig rart at den ikke har 3G.

 

Jeg stemte nei.

Lenke til kommentar

Jeg skal definitvt ha denne :) Fikk vann i munnen når jeg så presentasjonen.

 

Har drevet med salg av mobiler i ca 4 år, og denne har alt jeg skulle ønske en mobil kunne ha.

 

Det eneste som gjenstår å se er om den er stabil og kjapp. Virket helt grei når Steve demonstrerte den.. Men man vet jo aldri.

 

Vurderer faktisk å ta sommerferien til USA for å kjøpe litt tidligere.. Men er det noen som vet følgende:

 

1. Får man kjøpt den ulåst i USA?

2. Får man lagt inn norsk ordliste i ettertid på disse modellene?

 

 

mvh

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
Innen denne er i salg er den allerede utdatert av andre fetere mobiler. Kommer ikke engang til å vurdere den.  Tipper en lignende mobil med samme funksjoner kommer før som også vil ha 3G og bli billigere enn denne Iphone

7688390[/snapback]

 

det tror jeg ikke.. ingen på markedet har lignende tlf nå, å tviler på at nokia klarer å presse frem en slik en på så kort tid.

 

dessuten vil jeg tippe at prisen blir på rundt 5-6k :hrm:

Lenke til kommentar

Konkurrentene har jo fryktelig god tid til å svare på dette da. Og en telefon uten 3G og med 2mp kamera som sannsynligvis ikke er helt samme kvalitet som SE/Nokia sine, da de har lang erfaring med mobilkamera, vil nok være temmelig utdatert neste jul...

 

Synes den ikke virket så dum, men den skulle være ute nå, ikke om et år.

Lenke til kommentar

Ser mer frem til Nokia N800 til €335.00. ( 2,778.70 NOK)

 

RAM 128 mb, 256 mb Flash disk, 128 mb miniSD og 2 innganger for minne kort av typen SD, MicroSD, MiniSD, MMC, og RS-MMC. Fra 2gig til 4 gig..

 

men iPhone blir vel slik som iPod.. et merke produkt som alle skal ha fordi alle andre har det.

 

/edit/

vet man ikke kan ringe med denne - men det har man n80 til

Endret av jzky
Lenke til kommentar

Er det ikke litt tidlig å bestemme seg for å kjøpe en mobil som ikke kommer før om et år? Selvfølgelig vil den få en viss grad av status som også Ipod har hatt, uten at det nødvendigvis er den beste mp3-spilleren på markedet.

 

Noen som husker Neonode som også alle skulle ha, som viste seg å være helt avleggs når den først kom på markedet. Tror man skal vente og se an litt, er nok en rekke aktører som kommer til å gi ut nye og spennende nyheter. Selv om disse ikke heter Aplle, og det er nok kanskje det viktigste for mange av de potensielle kundene.

Lenke til kommentar

Holder på min spådom. Denne telefonen er utdatert allerede før den kommer i salg, og den kommer til å bli en flopp. Stilig utseende og flott telefon, men når folk har ventet på denne i over 2 år, så er den full av mangler allerede nesten året før den blir lansert er jo helt latterlig. Telefoner som grisebanker denne kommer ut mange måneder før Iphone kommer i salg det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Fordi: Varer ikke lenge f.eks Ipod max 1 år. ikke den beste kunde behandlingen.

7688946[/snapback]

 

Einig. Eg er ferdig med Apple, min Nano (første generasjon) var ikkje noko å skryte over. Det som plagar meg mest er Apple sin sjuke trang etter å bestemme over deg som forbrukar. T.d. med itunes og ipod.. Kvalmande.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg skal nok ha denne engang, men ikke før iPhone kommer med GPS (tror jeg). Med den skjermen som de har satt på denne her telefonen er det nesten en "skam" at den ikke er levert med GPS i fra første dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...