Gå til innhold

Hvilken mod er dette? [Løst]


Anbefalte innlegg

Jaja, du behøver ikke og flame meg pga nytt emne, har faktisk tatt en titt innom UI tråden og fant den bare som ekstremt kaotisk så lager en ny.

 

Så til poenget, har leitet nå i ett par dager etter en mod jeg har sett i flere modsamlinger, da oftest nederst på skjermen, helt svart (har også sett gjennomsiktige) der flere personer har flere chatlogs og hotkeys, jeg er på utkikk etter en jeg kan gjøre helt svart, og selv bestemme høyden på, gjerne så jeg kan senke den i midtpartiet om jeg deler den i 3 så jeg får chat på venstre og høyre og hotkeys i midten.

 

Antar att det finnes flere mods som gjør det jeg er ute etter så bare rams om navn på mod, og gjerne hvilken siden som hoster den.

 

På forhånd takk

Endret av eJoJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker selv ACE for det meste, lasted ned Aperture nå og alt den gjorde var og ødelegge bartender3 opsettet mitt... ikke noe annet var nytt :/

Fant heller ingen onfigurering for den i fubar, noen tekstkommandoer for og hente opp konfigurasjonen av den?

Lenke til kommentar

Jepp, alt er oppe og kjører nå... blei borte en stund siden alt ble kastet til himmels etter at jeg la inn modden ;) men funker strålende... takker så mye

 

PcT  Postet i dag, 19:22

  Bruk mod tråden kanskje?

 

Ta en titt på første posten min ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...